Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 31, 2008 8:31 pm

hahahaha...cresent2...knpLa tak bLi yg ade starter letrik siap2...hahahahahaha
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 31, 2008 9:13 pm

starter letrik??
hamende 2? wahahaha
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 31, 2008 9:32 pm

ala motor yg ade starter letrik...yg tekan button terus idup 2...huhuhuhuh
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
syafkinntie
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 164
Birthday : 21/01/1987
Age : 29
IPGM : Institut Perguruan Darulaman
Course : B.Ed.Science
Batch : Januari 2007
Registered : 15/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 31, 2008 10:15 pm

plg bodoh ialah aku baca novel sampai kul 4 pg pastu xleh tdo smpai subuh..bgn p kelas rasa cm huyung hayang
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 31, 2008 10:50 pm

kayhebat wrote:
ala motor yg ade starter letrik...yg tekan button terus idup 2...huhuhuhuh

cehh..ku ingat hamende le td..toek
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 04, 2008 8:44 pm

hehehe...bLi la motor yg ade starter letrik....huhuhuhu
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 04, 2008 8:47 pm

moto yg ade starter..sgt senang digunakan..sperti moto lagenda z 110 aku...heheehee~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Mr. Admin
Sultan IPGMriah
Sultan IPGMriah


Male Post : 2022
Birthday : 19/01/1987
Age : 29
IPGM : IP Perlis
Course : PISMP Matematik
Batch : Julai 2005
Registered : 27/05/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 04, 2008 8:59 pm

jumaat malam ngan sabtu malam confirm tido lewat pagi...paling cepat kul 4...pas2 bangun kul 1...tido balik....asg?????2 la pasal...tak wat pun time cuti...

_________________
Back to top Go down
View user profile http://ipgm-community.forumotion.org
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 04, 2008 11:12 pm

aku bakar roti..
pastu gi sapu lantai umah..
mop lantai umah..
sedar2..
roti dh rentung..!
itam gler..
hee..~
naseb baik ar sekeping..
kalo x kelaparan la aku pagi tu!!

bounce bounce bounce
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 04, 2008 11:24 pm

wahahahaha....sib bek tak rentung dgn tuan2 nyer sekali Gelak:
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 04, 2008 11:25 pm

Gelak:..itu la..
naseb baik kuali tu xrentung skali ngn roti tu..
aku gi dapur tgok2 dh berasap..
perrgghh...
tkut gak aku..
hee~naseb x jd pape..
dh la mase tu aku dok sorg kt umah..
alhamdulillah..~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 04, 2008 11:27 pm

huhuhuhu...kLu tak nnt jumper2 dah tak kenal paan...hukhukhukhuk
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 04, 2008 11:30 pm

hahahahaa....
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 04, 2008 11:38 pm

hehehehe...u laugh...dun sad2 ok
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Tue Aug 05, 2008 12:23 am

Gelak:..tawa dlm tangisan..aku sorg je yg tau...org xtau...

on topic<<bak kata acimet..

perkara bodoh yg aku lakukan..

nangis smbil ketawa..~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 11, 2008 1:59 pm

pkara plg buduh aku laku kan adalah bwk skuter ego aku dgn hanya m'makai sblh kasut shj!!.. huhu...

alkisahnya, 1 ari aku g shopping complex nih nek moto..
tmpt park moto tuh cam ada jaring2, bwh die longkang..
nak jd kan citer, tym nak balik, aku reverse la moto..
tba2 sblh kasut aku t'lkt di celah2 jaring tuh..
akibat mls trn moto, aku trk kasut tuh dgn kaki..
scara xsngaja nya, kasut tuh trus t'jth ke dlm longkang yg sgt dlm tu..
huhu...
pastuh ramai gla guys dtg nak tlg..
tp aku tau, bkn leh tlg pon..
longkang tu dlm giler..
akibat tlalu malu, aku blah trus dr 2 dgn speed 110 km/j..
malu dowh.. huhu...
tym benti kat trafik light jeh, org sume pandang2 aku..
malu tol aa..
sampai2 umah, mak abah lak gelak kan aku..
terasa buduh gler..
huhu.......
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 11, 2008 3:34 pm

muahahah cekgu egie
anda telah berjaya membuatkan hariku bertambah ceria dgn kisahmu ini..
congratz2!! wahahaha
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 11, 2008 4:53 pm

crescent wrote:
muahahah cekgu egie
anda telah berjaya membuatkan hariku bertambah ceria dgn kisahmu ini..
congratz2!! wahahaha

np ko b'tmbh ceria lak?..
ko pun rs citer aku tuh bodoh ek?..
huhu...
bl ingat kan balik, mmg aku malu gler..
huhu.......
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Aug 11, 2008 7:37 pm

sbb aku leh bygkan diri aku kat situasi ko camne..hahaha
aku rase aku pena mengalami situasi camtu Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Tue Aug 12, 2008 5:24 pm

ape yg jd kat ko crescent??..
aku ingt aku jer yg b'nsb malang sebegitu rupa..
hehe....
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Wed Aug 13, 2008 3:46 pm

aku punye lagi teruk..xleh cite..hahaha Laughing
aku da xmo igt da peristiwa tu..:p
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Wed Aug 13, 2008 4:15 pm

cita la crescent..
kurg2 nye, ceria kan la idup aku lak..
hehe....
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Wed Aug 13, 2008 4:22 pm

aku xmo..aku malu..aku rase nk je padam dlm memori ku ini...hahaha Laughing
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Wed Aug 13, 2008 4:24 pm

sblm ko delete, meh la share dlu...
citer la crescent....
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Wed Aug 13, 2008 4:30 pm

aku trauma mende 2..mmg buduh tahap cipan..
gelak sakan aku dibuatnye..
delete jgn x delete..
aku buang dlm dustbin sat..
jap lg empty kan :p
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Today at 8:09 am

Back to top Go down
 
kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 7 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Kedai Kopi :: Zon Borak Sampai Lebam!!!-
Jump to: