Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 9:56 pm

xtau la zahira..
paan ni mmg susah sket nk malu..slalunye org yg tlg malu utk paan..
Gelak:
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 10:01 pm

yeke...
aduh rs buduh plak td...
tmn membe pg spitel dh la ujan taxi plak x mo amik org sgt..
membebel mrh org potong Q smpai rs skit perut nk muntah..
dh la sorg pmpuan ni ckp aku membebel mcm mkcik2...
dia x sdr ke dia tuh dh potong Q n sbnrnya aku perli dia...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 10:03 pm

kalo org jenih xpaham bahasa ni payah sket..
org perli pun xphm2..hu~
cian ko ngn kwn ko..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 10:11 pm

tu la tp de pkcik blakang km td lg sian dh la bertongkat
nk bg dia taxi km tp taxi tu x pg tmpt pkcik tu nk pg plak...
tpkan pompuan tu blah mcm tuh je lps dh lm2 kn perli...
pdn muke dia malu...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 10:13 pm

Gelak:..
seb bek paham gak akhirnye..~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 10:18 pm

tu la psl...
tp dia ngutuk2 aku gak la pastuh...
lantak r dia jnji dpt taxi leh blik n pdn muke dia kn dgr aku bebel td...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 10:31 pm

heheehhee..
spatutnye org tua tunjuk cth yg baik...
t'ingt aku kesah dak2 junior thun lpas..
slumber badak je ptg Q nk naik bas...
cam siott!
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 10:45 pm

junior mmg...
kdg2 kita plak tgor bg salam kat dia...
dia nmpk kita wat bodoh je siap jeling2 lg...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 10:47 pm

itu ler....
hmm..xmcm mase kt dlu..
jmpe senior punya tunduk..
hu~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:03 pm

msti dorg pk kita ni x kesah sgt...

kdg2 mmg x kesah tp bila kita terkena tu yg kesah jdnya...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:04 pm

itu la..
dpt senior cam kita ni xnak hormat..
kalo dia dpt senior2 yg sblm kita ni baru dorg tau..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:06 pm

taw xpe...
ms orentasi kn basuh ckup2...
ms kita ni x leh nk wat lbih2...
hep x bg...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:07 pm

tu la..hep ni manja kan sgt junior2 ni..
eh..dok kutuk junior..kang ade yg baca..x psal kte kena..
hee~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:10 pm

biar la dorg bc...
pastu br taw..kalo x wat bodo je..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:20 pm

hehee..btol gak..
Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:27 pm

paan pe bnda bodoh ko pnh wat lg???
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:30 pm

aku penah bakar mercun dlu...
xsempat nak buang..
meletup kat tepi telinga aku.
berdengung jugak la kejap..
naseb baik xtuli..
lega..
hu..~ibu aku xtau smpai skrg...
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:35 pm

aduh paan...
nnt nk bgtaw ibu dia la...

aku plak pg suh kwn tiup wisel yg de kat aku...
bila dia tiup pekak jap telinga aku..
membe len tnya npe ko x tiup sndri..
alasan bg sbb x reti nk tiup bg kuat...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:43 pm

Gelak:...
kn praktis tiup bagi kuat..
hee~
shh..diam2 hee~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:46 pm

dh praktis tp bila tiup je KO...
malu btl la..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:53 pm

hmm..~
paan xdpt nk tulun...
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Aug 22, 2008 11:57 pm

x pe la paan...

tolong dgr je...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Aug 23, 2008 12:04 am

baik....
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Aug 23, 2008 12:05 am

hmmm baiknya paan mendgr ckp....
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Aug 23, 2008 12:09 am

hehehee..
baru tau eh..??
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Sponsored content




PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Today at 3:39 am

Back to top Go down
 
kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 9 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Kedai Kopi :: Zon Borak Sampai Lebam!!!-
Jump to: