Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:07 pm

paan1904 wrote:
perkara paling budus...

"bang,burger ayam satu,bungkus!"

"dik,kat sni mmg burger bungkus je..xpenah gi guna pinggan..."

huhu..

paan..
ko berjaye menghiburkan ati aku ari ni! wakakaka
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:10 pm

crescent wrote:
paan1904 wrote:
perkara paling budus...

"bang,burger ayam satu,bungkus!"

"dik,kat sni mmg burger bungkus je..xpenah gi guna pinggan..."

huhu..

paan..
ko berjaye menghiburkan ati aku ari ni! wakakaka


maceh...maceh..crescent....

bayangkan keadaan org yg berdialog seperti di atas tu...
hmmm.... scratch
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 28
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:12 pm

soalan agam laa...pasai ibadat haji...aku dh ler skool agama...malu dol bile x dapat jawab...aku pun heran cmne aku bleh tersilap jwb...
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:17 pm

waa sokong2..aku pon dl dr skola agama dl..n satu ari tu budak2 ni tny pasal satu mende..n otak aku tetibe blank...aku kate aku lupe je..sedangkan aku tau pasal 2..
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
adib
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 907
Birthday : 12/10/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PPRPET MATEMATIK
Batch : JULAI 2005
Registered : 25/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:21 pm

Putra_Aiman wrote:
soalan agam laa...pasai ibadat haji...aku dh ler skool agama...malu dol bile x dapat jawab...aku pun heran cmne aku bleh tersilap jwb...

rilek aa aiman... bukan suma org perfect.. lagipun hg bukanya selalu pi haji.. tul x?.. Gelak:


bagi aku pulak.. aku tempah nasi goreng kampung.. selepas sental dgn gelojoh.. rupa-rupanya..ada kangkung dalam tu.. termuntah aku dpn org ramai.. hehehe
Back to top Go down
View user profile http://www.adib.ae
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:26 pm

wah..adib..
smpai begitu skali trauma nya anda pada kangkung..

tahniah kepada encik kangkung yg telah berjaya membuat adib muntah...
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
adib
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 907
Birthday : 12/10/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PPRPET MATEMATIK
Batch : JULAI 2005
Registered : 25/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:32 pm

paan1904 wrote:
wah..adib..
smpai begitu skali trauma nya anda pada kangkung..

tahniah kepada encik kangkung yg telah berjaya membuat adib muntah...

yaa.. begitu sekali paan.. Gelak:

perkara bodong yg aku sesalu wat jgk ialah menegur org yg aku kenal tapi dia xkenal aku.. Gelak:.. ( artis terkenal )
Back to top Go down
View user profile http://www.adib.ae
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 28
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:40 pm

adib wrote:
Putra_Aiman wrote:
soalan agam laa...pasai ibadat haji...aku dh ler skool agama...malu dol bile x dapat jawab...aku pun heran cmne aku bleh tersilap jwb...

rilek aa aiman... bukan suma org perfect.. lagipun hg bukanya selalu pi haji.. tul x?.. Gelak:


bagi aku pulak.. aku tempah nasi goreng kampung.. selepas sental dgn gelojoh.. rupa-rupanya..ada kangkung dalam tu.. termuntah aku dpn org ramai.. hehehe

pa laa ang ni...takut sgt ngan kangkung...aku kat ghumah meratah jaa suma tu...
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:43 pm

Gelak:...
adib..adib...

Razz

hmm..aku plak org yg slalu ditegur..tp aku x knai depa sapa..
hahhaa..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:44 pm

aku lagi la..
aku ni rabun..tapi xsuke pakai spec..
bile budak2 ni dok lambai aku..
aku wat xtau je..last2 diorg maki aku suh pakai spec...wakakaka
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:45 pm

crescent wrote:
aku lagi la..
aku ni rabun..tapi xsuke pakai spec..
bile budak2 ni dok lambai aku..
aku wat xtau je..last2 diorg maki aku suh pakai spec...wakakaka

sm la kita...
tp aku de spek cuma mls je nk pkai...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:46 pm

ko same mcm kwn aku...
aku ni penat la senyum kat dia..
dia leh buat bodo je...
hmmm..pastu bru t'ingt..
dia xpkai spec time aku senyum kt dia..
sabaq ja la aku,..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 28
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:47 pm

Nurzahira wrote:
crescent wrote:
aku lagi la..
aku ni rabun..tapi xsuke pakai spec..
bile budak2 ni dok lambai aku..
aku wat xtau je..last2 diorg maki aku suh pakai spec...wakakaka

sm la kita...
tp aku de spek cuma mls je nk pkai...

aku dulu x rabun tp tingin nak pakai spek...sekali pegi cek mata ghupanya power spek aku dh 200 ratus daaa...skrg dh msk 7 rts...
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:49 pm

mak aihh..spec hg bleh buat kanta tu..!!
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Thu Jul 10, 2008 11:50 pm

Putra_Aiman wrote:
Nurzahira wrote:
crescent wrote:
aku lagi la..
aku ni rabun..tapi xsuke pakai spec..
bile budak2 ni dok lambai aku..
aku wat xtau je..last2 diorg maki aku suh pakai spec...wakakaka

sm la kita...
tp aku de spek cuma mls je nk pkai...

aku dulu x rabun tp tingin nak pakai spek...sekali pegi cek mata ghupanya power spek aku dh 200 ratus daaa...skrg dh msk 7 rts...

gile laa..700??!!
aku takat 4xx tu pon da xnampak muke org..whiteboard pon aku xnampak even dok dekat..
ni kan hang! isk3..camne hang leh survive? wakakaka

aku pon ade spec..malas nk pakai je..hehe..ari2 aku bw motor gi bandar tun razak xpakai spec..mmg aku carik mati la..huhu


Last edited by crescent on Fri Jul 11, 2008 2:38 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Jul 11, 2008 2:35 pm

buat budus je..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Jul 11, 2008 2:47 pm

terlanggar tiang lampu time tgh borak ngan member!
budusss!!
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
nadiha
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 164
Birthday : 23/10/1987
Age : 29
IPGM : ipba
Course : pismp
Batch : julai 2005
Registered : 08/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Jul 11, 2008 3:05 pm

ckp sorg2 msa bli brg
skali toleh
kwn dok kt lain MALU!!
dh la ckp kuat... Embarassed
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Jul 11, 2008 3:18 pm

t'tido mase dok melambai bendera mase merdeka yg ke 48 dlu..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
sapix
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 203
Birthday : 17/08/1986
Age : 30
IPGM : IPBA
Course : KS/BI
Batch : Julai 2005
Registered : 29/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Jul 11, 2008 9:16 pm

begaduh ngan tokei restoran pasal aku kata die silap kira.

aku bagi 5 inggit, mintak baki aku claim aku bagi 50..

puas duk betekak, dia dah nak mengalah dah,
tetiba membe cakap
"ko bagi 5 inggit laa,
cek tgk dlm wallet 50 inggit ko ada lg".

hukhuk!
x gi dah kedai tu, malu.
Back to top Go down
View user profile http://sangkunang.blogspot.com/
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Jul 11, 2008 10:14 pm

jatuh tgga pd ari yg sm 3 kali...
nseb bek ade membe2 je...

malunya...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
nadiha
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 164
Birthday : 23/10/1987
Age : 29
IPGM : ipba
Course : pismp
Batch : julai 2005
Registered : 08/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Jul 11, 2008 10:28 pm

Nurzahira wrote:
jatuh tgga pd ari yg sm 3 kali...
nseb bek ade membe2 je...

malunya...

bila wei??
cmna aku leh xtaw ni Suspect
Back to top Go down
View user profile
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Fri Jul 11, 2008 10:48 pm

goreng ikan keli siap dgn payong takot ikan tu mletop nanti kene minyak........

huhuh buduh giler....

ms tu aku baru form 2...

mak aku p keje, soh aku goreng ikan....

wat malu kt adik spupu je....
Back to top Go down
View user profile
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 2:48 am

beli henpon mahal...pastu sengkek takder duit Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 2:50 am

kayhebat wrote:
beli henpon mahal...pastu sengkek takder duit Very Happy

standard r, jiwa muda...

biar papa, asal bgaya...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Today at 8:09 am

Back to top Go down
 
kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Kedai Kopi :: Zon Borak Sampai Lebam!!!-
Jump to: