Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 28
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 2:57 am

Nurzahira wrote:
jatuh tgga pd ari yg sm 3 kali...
nseb bek ade membe2 je...

malunya...

kalau nk jatuh habaq awai2 leh aku tlg smbut...
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:05 am

Putra_Aiman wrote:
Nurzahira wrote:
jatuh tgga pd ari yg sm 3 kali...
nseb bek ade membe2 je...

malunya...

kalau nk jatuh habaq awai2 leh aku tlg smbut...


camtu 3kali ko kene sambut dia..huyoo!!~
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:06 am

p bdiri kt double line ms nk lintas jln, pastu kete gilis kaki aku...

ms tu aku mmg buduh jgak r tentang kselamatn jln raya coz baru dajah 3...

p tuition pts...

hak3
Back to top Go down
View user profile
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 28
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:08 am

sitimanis wrote:
p bdiri kt double line ms nk lintas jln, pastu kete gilis kaki aku...

ms tu aku mmg buduh jgak r tentang kselamatn jln raya coz baru dajah 3...

p tuition pts...

hak3

takpa hag x salah... line tu yg salah...huk huk...bodoh tul line tu...
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:08 am

amboii sempat kutukk!!
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 28
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:09 am

hahahaha....sonoknya aku ditgh2 mlm ni...
Back to top Go down
View user profile
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:09 am

Putra_Aiman wrote:
sitimanis wrote:
p bdiri kt double line ms nk lintas jln, pastu kete gilis kaki aku...

ms tu aku mmg buduh jgak r tentang kselamatn jln raya coz baru dajah 3...

p tuition pts...

hak3

takpa hag x salah... line tu yg salah...huk huk...bodoh tul line tu...

woi amek ksempatan nk kutuk line nmpk...

aku xkan biarkan.......

wacaaaa Tension Aku!
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:10 am

line..ohh line..
ko idup lagi ke x ni?? ke gayot!~ hahaha
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
mazlindaadnan
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 706
Birthday : 02/01/1986
Age : 30
IPGM : IPBA
Course : PPPRPET KS/BI
Batch : JANUARI 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:12 am

sesungguhnya Allah makbulkan doa hambaNya yg teraniaya..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/linedabesh
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:14 am

mazlindaadnan wrote:
sesungguhnya Allah makbulkan doa hambaNya yg teraniaya..

sabaq line...

jgn wat benda2 buduh plak...

ekekek
Back to top Go down
View user profile
mazlindaadnan
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 706
Birthday : 02/01/1986
Age : 30
IPGM : IPBA
Course : PPPRPET KS/BI
Batch : JANUARI 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:16 am

huhu..

jgn risau..

aku masih waras..

x sebodoh yg mcm disangka oleh sesorg itu..

huhu
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/linedabesh
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:17 am

line dianiaya...
put oh put..
ape dikau telah lakukan pada saudari line nih..
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
mazlindaadnan
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 706
Birthday : 02/01/1986
Age : 30
IPGM : IPBA
Course : PPPRPET KS/BI
Batch : JANUARI 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:18 am

Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/linedabesh
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 28
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:34 am

No
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:35 am

afro
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 28
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:36 am

crescent wrote:
afro

crescentcat....
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:38 am

da amende lak tu
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 28
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:41 am

ntah...
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 3:45 am

Shocked
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 9:01 am

teqeyak masa nk masok skolah asrama masa form 1...

dah teqeyak kt umah pagi tu...

bley sambong teqeyak kt dorm plak...

malu2... Embarassed
Back to top Go down
View user profile
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 28
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 10:19 am

sitimanis wrote:
teqeyak masa nk masok skolah asrama masa form 1...

dah teqeyak kt umah pagi tu...

bley sambong teqeyak kt dorm plak...

malu2... Embarassed

Gelak:...aku dr zaman skolah smpai masuk mktb masuk asrama aku sorg2 jaa..pak aku pi antaq aku jaa..yg len aku setel seniri...x dak nk reyau2 pun..
Back to top Go down
View user profile
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sat Jul 12, 2008 10:35 am

Putra_Aiman wrote:
sitimanis wrote:
teqeyak masa nk masok skolah asrama masa form 1...

dah teqeyak kt umah pagi tu...

bley sambong teqeyak kt dorm plak...

malu2... Embarassed

Gelak:...aku dr zaman skolah smpai masuk mktb masuk asrama aku sorg2 jaa..pak aku pi antaq aku jaa..yg len aku setel seniri...x dak nk reyau2 pun..

ang laki laen la...

abg aku pon lagu tu jgak...

huhuh....
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Sun Jul 13, 2008 8:59 pm

nangis tanpa sebab..
Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
misskobis
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 545
Birthday : 01/11/1986
Age : 30
IPGM : IPDA
Course : PISMP- IPGM (Science)
Batch : Januari 2007
Registered : 13/06/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Jul 14, 2008 5:54 pm

perkara buduh??hmm..kte bdk pndai..xde kot..hahaha..

guwau jer...

byk sgt arr..smpai xtau nk cte yg mana stu...

nnti dh dpt pilih yg terbaik..kte cte ea..

pasal kes mcm ct manis tu ade gak.. Embarassed
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Mon Jul 14, 2008 7:06 pm

huhu aku pon camtu gak dl!~ wahahaha
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...   Today at 8:03 am

Back to top Go down
 
kongsikan perkara yang dirasakan buduh yang penah dilakukan...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Kedai Kopi :: Zon Borak Sampai Lebam!!!-
Jump to: