Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
mazlindaadnan
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 706
Birthday : 02/01/1986
Age : 30
IPGM : IPBA
Course : PPPRPET KS/BI
Batch : JANUARI 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Sat Jul 12, 2008 1:59 pm

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.

B- Berhati-hati apabila bertemu individu yang baru
dikenali

C- Kamu masih sembunyikan sesuatu dalam diri kamu.
Kamu masih lagi belum menonjolkan bakat atau kebolehan
yang ada dalam diri kamu sepenuhnya.

D- Kamu bermasalah untuk mempercayai orang lain.

E- Kamu tergolong dalam kategori individu yang
menyeronokkan.

F- Semua orang menyayangi kamu.

G - Kamu memiliki cara yang tersendiri untuk memerhati
dan menilai individu.

H- Kamu tidak mempunyai kepakaran dalam mengadilli
sesuatu perkara.

I- Kamu murah dengan senyuman dan sentiasa membuat
orang lain tersenyum.

J - Opps.. kamu agak cemburu orangnya.

K - Kamu gemar mencuba sesuatu perkara yang baru.

L- Kamu amat percaya pada cinta.

M- Kejayaan hadir dengan mudah dalam kehidupanmu.

N- Kamu gemar bekerja tetapi kamu sentiasa inginkan
waktu untuk berehat.

O- Kamu tergolong dalam kategori individu yang
berfikiran terbuka.

P - Kamu seorang yang peramah dan amat memahami.

Q- Kamu amat hipokrit. Awas!!!

R- Kamu gemar bersosial dan berhibur.

S- Kamu memiliki tahap pemikiran yang luas dan jauh
kehadapan.

T- Sikap kamu adakalanya agak mengjengkelkan orang
disekeliling mu.Hindari dari sikap suka berlagak mu
itu!

U- Kamu sentiasa berperasaan bahawa kamu harus
setanding dengan individu disekelilingmu walaupun ia
diluar kemampuan diri mu yang sebenar.

V- Wow! Kamu memiliki rupa dan fizikal yang menarik!

W- Kamu sentiasa mementingkan waktu-waktu yang ada.
Kamu akan cuba mempergunakannya sebaik mungkin.

X- Kamu tidak suka pada arahan. Bagi kamu, kamu tidak
perlukan arahan orang lain dalam hidup ini!

Y- Kamu sering menimbulkan pelbagai masalah kepda
orang lain bahkan diri kamu sendiri.

Z- Kamu sentiasa bergaduh dengan seseorang!
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/linedabesh
mazlindaadnan
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 706
Birthday : 02/01/1986
Age : 30
IPGM : IPBA
Course : PPPRPET KS/BI
Batch : JANUARI 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Sat Jul 12, 2008 2:05 pm

MAZLINDA

M- Kejayaan hadir dengan mudah dalam kehidupanmu.<<alhamdulillah klu btoi..

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.<<ini btoi..hehehe

Z- Kamu sentiasa bergaduh dengan seseorang!<<ya2..dgn putra_aiman

L- Kamu amat percaya pada cinta.<<ini x btoi..


I- Kamu murah dengan senyuman dan sentiasa membuat
orang lain tersenyum.<<ini kurang btoi..hehe

N- Kamu gemar bekerja tetapi kamu sentiasa inginkan
waktu untuk berehat.<<ini separuh yg ayat blakang tu ja btoi..Gelak:

D- Kamu bermasalah untuk mempercayai orang lain.<<ini sgt btoi

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.<<spt di atas..hehe



Rock Bebeh
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/linedabesh
Putra_Aiman
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 634
Birthday : 24/05/1988
Age : 28
IPGM : IP Tuanku Bainun
Course : Pengajian Melayu
Batch : 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Sat Jul 12, 2008 2:21 pm

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.----->hakikat yg bini aku je paham ttg aku...

I- Kamu murah dengan senyuman dan sentiasa membuat
orang lain tersenyum. ----> kena tya L7 laa dia tersenyum kaa dak...huhu

M- Kejayaan hadir dengan mudah dalam kehidupanmu.---->insyaallah

A- rujuk di atas

N- Kamu gemar bekerja tetapi kamu sentiasa inginkan
waktu untuk berehat----->tp aku sntiasa x dak rehat..
Back to top Go down
View user profile
mazlindaadnan
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 706
Birthday : 02/01/1986
Age : 30
IPGM : IPBA
Course : PPPRPET KS/BI
Batch : JANUARI 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Sat Jul 12, 2008 2:25 pm

Putra_Aiman wrote:
A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.----->hakikat yg bini aku je paham ttg aku...

I- Kamu murah dengan senyuman dan sentiasa membuat
orang lain tersenyum. ----> kena tya L7 laa dia tersenyum kaa dak...huhu

M- Kejayaan hadir dengan mudah dalam kehidupanmu.---->insyaallah

A- rujuk di atas

N- Kamu gemar bekerja tetapi kamu sentiasa inginkan
waktu untuk berehat----->tp aku sntiasa x dak rehat..

huhu..gila plak org kata klu aku dok senyum sorg2 dpn laptop..

Gelak:

aku x senyum tp gelak sampai hampir terkeluaq usus ada laa..

hahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/linedabesh
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Sat Jul 12, 2008 2:25 pm

N- Kamu gemar bekerja tetapi kamu sentiasa inginkan
waktu untuk berehat. [yeke nih?aku rase aku ni pemalas..]

U- Kamu sentiasa berperasaan bahawa kamu harus
setanding dengan individu disekelilingmu walaupun ia
diluar kemampuan diri mu yang sebenar. [wakakaka yeke? aku rase x..aku ikut kemampuan aku jek..tapi dalam bab study yele kot..]

R- Kamu gemar bersosial dan berhibur. [ngan kwn pompuan je]

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu. [btoi2]

T- Sikap kamu adakalanya agak mengjengkelkan orang
disekeliling mu.Hindari dari sikap suka berlagak mu
itu! [waaa..kene alert nih..maap kat sume org..T_____T]

I- Kamu murah dengan senyuman dan sentiasa membuat
orang lain tersenyum. [yeke? seten org je kot..]

Q- Kamu amat hipokrit. Awas!!! [aiyo..hipo kah aku? hmm..kene renung diri balek nih..]

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.

H- Kamu tidak mempunyai kepakaran dalam mengadilli
sesuatu perkara. [tol2..aku suke jd watcher je..tgk dr tepi sudey..]
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Sat Jul 12, 2008 2:27 pm

AMIRA

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu. >>>> btol la, kalo tgh pkir, mesti r diam...

M- Kejayaan hadir dengan mudah dalam kehidupanmu.>>> kdg2, kena usaha jgak...

I- Kamu murah dengan senyuman dan sentiasa membuat
orang lain tersenyum.>>>> aku memiliki riak wajah serius, tp suka melawak... heheh

R- Kamu gemar bersosial dan berhibur.>>>> btoi selagi x tkuaq dari landasannya....

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.>>>> huis 2x A, mmg suka pikir byk nih... heheh
Back to top Go down
View user profile
Mr. Admin
Sultan IPGMriah
Sultan IPGMriah


Male Post : 2022
Birthday : 19/01/1987
Age : 29
IPGM : IP Perlis
Course : PISMP Matematik
Batch : Julai 2005
Registered : 27/05/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Sat Jul 12, 2008 4:56 pm

Aku plak:

Akmal


A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara bermain-main dalam fikiran mu. - tak tentu jugak...mmg banyak diam...tapi klu pendiam ni rasanya nak setelkan masalah.

K - Kamu gemar mencuba sesuatu perkara yang baru. - Ini tepat dan betul. Memang berani mencuba tak kira la result dia ok ke tak???tapi selalu result average la..

L- Kamu amat percaya pada cinta. - Ish....tak sangat kot...Laughing

M- Kejayaan hadir dengan mudah dalam kehidupanmu. - Tiada kejayaan yang mudah tanpa sebarang usaha yang gigih...
Back to top Go down
View user profile http://ipgm-community.forumotion.org
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Sun Jul 13, 2008 8:33 pm

acmay wrote:
Aku plak:

Akmal


A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara bermain-main dalam fikiran mu. - tak tentu jugak...mmg banyak diam...tapi klu pendiam ni rasanya nak setelkan masalah.

K - Kamu gemar mencuba sesuatu perkara yang baru. - Ini tepat dan betul. Memang berani mencuba tak kira la result dia ok ke tak???tapi selalu result average la..

L- Kamu amat percaya pada cinta. - Ish....tak sangat kot...Laughing

M- Kejayaan hadir dengan mudah dalam kehidupanmu. - Tiada kejayaan yang mudah tanpa sebarang usaha yang gigih...

yang L tu...
ye ke encik kemay..??
hehehhe..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Sun Jul 13, 2008 8:42 pm

F- Semua orang menyayangi kamu.

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.

R- Kamu gemar bersosial dan berhibur.

H- Kamu tidak mempunyai kepakaran dalam mengadilli
sesuatu perkara.

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.

N- Kamu gemar bekerja tetapi kamu sentiasa inginkan
waktu untuk berehat.

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.



P - Kamu seorang yang peramah dan amat memahami.

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.

N- Kamu gemar bekerja tetapi kamu sentiasa inginkan
waktu untuk berehat.

[/b]
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Sun Jul 13, 2008 8:42 pm

ya...saya sgt sukakan waktu cuti... Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
misskobis
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 545
Birthday : 01/11/1986
Age : 30
IPGM : IPDA
Course : PISMP- IPGM (Science)
Batch : Januari 2007
Registered : 13/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Mon Jul 14, 2008 5:35 pm

nama kte panjang skit..lyan je la k..

NURZAZALIZA

N- Kamu gemar bekerja tetapi kamu sentiasa inginkan
waktu untuk berehat.

U- Kamu sentiasa berperasaan bahawa kamu harus
setanding dengan individu disekelilingmu walaupun ia
diluar kemampuan diri mu yang sebenar.

R- Kamu gemar bersosial dan berhibur.

Z- Kamu sentiasa bergaduh dengan seseorang! (3x)

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu. (3x)

L- Kamu amat percaya pada cinta.

I- Kamu murah dengan senyuman dan sentiasa membuat
orang lain tersenyum.
Back to top Go down
View user profile
Mr. Admin
Sultan IPGMriah
Sultan IPGMriah


Male Post : 2022
Birthday : 19/01/1987
Age : 29
IPGM : IP Perlis
Course : PISMP Matematik
Batch : Julai 2005
Registered : 27/05/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Tue Jul 15, 2008 3:06 am

paan1904 wrote:
acmay wrote:
Aku plak:

Akmal


A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara bermain-main dalam fikiran mu. - tak tentu jugak...mmg banyak diam...tapi klu pendiam ni rasanya nak setelkan masalah.

K - Kamu gemar mencuba sesuatu perkara yang baru. - Ini tepat dan betul. Memang berani mencuba tak kira la result dia ok ke tak???tapi selalu result average la..

L- Kamu amat percaya pada cinta. - Ish....tak sangat kot...Laughing

M- Kejayaan hadir dengan mudah dalam kehidupanmu. - Tiada kejayaan yang mudah tanpa sebarang usaha yang gigih...

yang L tu...
ye ke encik kemay..??
hehehhe..

betul la paan..mana leh percaya sangat kat cinta...huhu..bahaya...walaupun si dia setia...tp klu ada aral melntang camner...takke tertonggeng dibuatnya..
Back to top Go down
View user profile http://ipgm-community.forumotion.org
Mr. Admin
Sultan IPGMriah
Sultan IPGMriah


Male Post : 2022
Birthday : 19/01/1987
Age : 29
IPGM : IP Perlis
Course : PISMP Matematik
Batch : Julai 2005
Registered : 27/05/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Tue Jul 15, 2008 3:10 am

misskobis wrote:
nama kte panjang skit..lyan je la k..

NURZAZALIZA

N- Kamu gemar bekerja tetapi kamu sentiasa inginkan
waktu untuk berehat.

U- Kamu sentiasa berperasaan bahawa kamu harus
setanding dengan individu disekelilingmu walaupun ia
diluar kemampuan diri mu yang sebenar.

R- Kamu gemar bersosial dan berhibur.

Z- Kamu sentiasa bergaduh dengan seseorang! (3x)

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu. (3x)

L- Kamu amat percaya pada cinta.

I- Kamu murah dengan senyuman dan sentiasa membuat
orang lain tersenyum.

tertarik pada huruf L ngan I pada nama misskobis...hehe
Back to top Go down
View user profile http://ipgm-community.forumotion.org
fatimah tarmizi
Budak Tadika
Budak Tadika


Female Post : 46
Birthday : 27/03/1986
Age : 30
IPGM : institut perguruan darulaman
Course : pismp-science sem 4
Batch : januari 2007
Registered : 16/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Tue Jul 15, 2008 11:20 am

N- Kamu gemar bekerja tetapi kamu sentiasa inginkan
waktu untuk berehat.

O- Kamu tergolong dalam kategori individu yang
berfikiran terbuka.

R- Kamu gemar bersosial dan berhibur. [ngan kwn pompuan je]

F- Semua orang menyayangi kamu.

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.

T- Sikap kamu adakalanya agak mengjengkelkan orang
disekeliling mu.Hindari dari sikap suka berlagak mu
itu!

I- Kamu murah dengan senyuman dan sentiasa membuat
orang lain tersenyum.

M- Kejayaan hadir dengan mudah dalam kehidupanmu.

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.

H- Kamu tidak mempunyai kepakaran dalam mengadilli
sesuatu perkara.
Back to top Go down
View user profile
grafitti87
Timb. Menteri Besar
Timb. Menteri Besar


Male Post : 115
Birthday : 07/06/1987
Age : 29
IPGM : i4p
Course : science
Batch : januari 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Tue Jul 15, 2008 10:03 pm

agak kelako la plak Razz

F- Semua orang menyayangi kamu.

U- Kamu sentiasa berperasaan bahawa kamu harus
setanding dengan individu disekelilingmu walaupun ia
diluar kemampuan diri mu yang sebenar.

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.

D- Kamu bermasalah untuk mempercayai orang lain.
Back to top Go down
View user profile http://mrhypo.blogspot.com
misskobis
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 545
Birthday : 01/11/1986
Age : 30
IPGM : IPDA
Course : PISMP- IPGM (Science)
Batch : Januari 2007
Registered : 13/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Tue Jul 15, 2008 11:01 pm

weyh...sultan bertitah khas tuk kte arr..kihkih
Back to top Go down
View user profile
Cik Nad
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 88
Birthday : 13/06/1988
Age : 28
IPGM : IPTAA
Course : Prasekolah
Batch : Julai 2006
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Tue Jul 15, 2008 11:20 pm

R- Kamu gemar bersosial dan berhibur.------------->skang kurang sket..

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara----->ye kOt
bermain-main dalam fikiran mu.

J - Opps.. kamu agak cemburu orangnya.-------->pOmpuan(biaselah sket2)

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara----->ye kOt
bermain-main dalam fikiran mu.

N- Kamu gemar bekerja tetapi kamu sentiasa inginkan----->suke masa utk diri sendiri
waktu untuk berehat.

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara----->ye kOt
bermain-main dalam fikiran mu.

D- Kamu bermasalah untuk mempercayai orang lain.--->sntiasa curiga kt org (tkt kne tpu)

I- Kamu murah dengan senyuman dan sentiasa membuat--->hOpefully n it always b..
orang lain tersenyum.

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara----->ye kOt
bermain-main dalam fikiran mu.
Back to top Go down
View user profile
misskobis
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 545
Birthday : 01/11/1986
Age : 30
IPGM : IPDA
Course : PISMP- IPGM (Science)
Batch : Januari 2007
Registered : 13/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Tue Jul 15, 2008 11:31 pm

sedap name cik nad kte ni Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Mr. Admin
Sultan IPGMriah
Sultan IPGMriah


Male Post : 2022
Birthday : 19/01/1987
Age : 29
IPGM : IP Perlis
Course : PISMP Matematik
Batch : Julai 2005
Registered : 27/05/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Wed Jul 16, 2008 1:44 am

owh...misskobis...beta mmg suke dengar nama kamu..huhuhu...

nama kamu sedap...leh dimakan begitu saja...

ermmm....back to topic....saper lagi nak bagitau maksud nama korang2...hehe
Back to top Go down
View user profile http://ipgm-community.forumotion.org
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Wed Jul 16, 2008 1:45 am

ehem..cik kobis aje..~

lalaallalalalallaaa~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
misskobis
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 545
Birthday : 01/11/1986
Age : 30
IPGM : IPDA
Course : PISMP- IPGM (Science)
Batch : Januari 2007
Registered : 13/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Wed Jul 16, 2008 1:50 am

acmay wrote:
owh...misskobis...beta mmg suke dengar nama kamu..huhuhu...

nama kamu sedap...leh dimakan begitu saja...

ermmm....back to topic....saper lagi nak bagitau maksud nama korang2...hehe


tlg arr jgn ckp cmtu..allergic telinga...
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Wed Jul 16, 2008 1:52 am

allergic ye..??

hehhee~

tido dlu..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
misskobis
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 545
Birthday : 01/11/1986
Age : 30
IPGM : IPDA
Course : PISMP- IPGM (Science)
Batch : Januari 2007
Registered : 13/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Wed Jul 16, 2008 1:54 am

ah..sudahhhh...

paan mmeg tau...nk tdo arr
Back to top Go down
View user profile
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Tue Aug 05, 2008 1:20 am

KAYHEBAT

K - Kamu gemar mencuba sesuatu perkara yang baru.
A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.
Y- Kamu sering menimbulkan pelbagai masalah kepda
orang lain bahkan diri kamu sendiri.
H- Kamu tidak mempunyai kepakaran dalam mengadilli
sesuatu perkara.
E- Kamu tergolong dalam kategori individu yang
menyeronokkan.
B- Berhati-hati apabila bertemu individu yang baru
dikenali
A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.
T- Sikap kamu adakalanya agak mengjengkelkan orang
disekeliling mu.Hindari dari sikap suka berlagak mu
itu!
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
adib
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 907
Birthday : 12/10/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PPRPET MATEMATIK
Batch : JULAI 2005
Registered : 25/06/2008

PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Tue Aug 05, 2008 11:46 am

kayhebat wrote:
KAYHEBAT

K - Kamu gemar mencuba sesuatu perkara yang baru.
A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.
Y- Kamu sering menimbulkan pelbagai masalah kepda
orang lain bahkan diri kamu sendiri.
H- Kamu tidak mempunyai kepakaran dalam mengadilli
sesuatu perkara.
E- Kamu tergolong dalam kategori individu yang
menyeronokkan.
B- Berhati-hati apabila bertemu individu yang baru
dikenali
A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.
T- Sikap kamu adakalanya agak mengjengkelkan orang
disekeliling mu.Hindari dari sikap suka berlagak mu
itu!

ermmm.. ni nak masuk dalam ketogori apa nih???.. oftopic ka? atau kita kena wat topik baru untuk dia?

adib = orang yg beradab ( tapi xsgt pun )

A - Agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara
bermain-main dalam fikiran mu.

D- Kamu bermasalah untuk mempercayai orang lain.

I- Kamu murah dengan senyuman dan sentiasa membuat
orang lain tersenyum.

B- Berhati-hati apabila bertemu individu yang baru
dikenali

_________________
Don't Click Here

Back to top Go down
View user profile http://www.adib.ae
Sponsored content




PostSubject: Re: jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..   Today at 7:33 pm

Back to top Go down
 
jom kita tgk apa mksd disebalik nama kita..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Komuniti dan Diskusi :: Pengetahuan Am-
Jump to: