Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Fri Aug 15, 2008 1:21 am

cekgu_egie wrote:
ok la tuh crescent..
bakpe nak masam muka lame2...

diam lagi dasat dr marah2 kan? huhu sape sokong??!!
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Fri Aug 15, 2008 1:27 am

aku sokong!!
klu mrh2, nnt hbgn ngn kwn2 pon cam dah xbes...
hehe
Back to top Go down
View user profile
mat tembak
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 383
Birthday : 31/03/1987
Age : 29
IPGM : i3p
Course : mt
Batch : julai05
Registered : 30/06/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Fri Aug 15, 2008 2:13 am

bila xbes...
akan bermulalah
silap sket akan nmpak seperti gunung yang sgt besar....
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Fri Aug 15, 2008 7:24 pm

waa..skali lg aku bengang ngan kwn aku nih..
dgn org yg sama..
smp demam aku dibuatnye..wahahaha
tapi aku wat cam xde pape je blaku antara aku n dia..
positif kan minda aku...adess
flower
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Fri Aug 15, 2008 10:40 pm

cian nye kt ko crescent...
xpe..ko leh lpas geram kt sni..~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Sat Aug 16, 2008 12:00 am

bengang smp demam ek? pelek2..hehe
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Sat Aug 16, 2008 12:18 am

hmm..biase la...
gangguan emosi terlampau...
penyebab demam jugakk.~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Sat Aug 16, 2008 10:10 pm

zpe crescent..
ko tabah kan ati k..
moga forum nih bantu ko ilang kan bengang ko k......
Back to top Go down
View user profile
basket village
Budak Tadika
Budak Tadika


Female Post : 17
Birthday : 03/03/1987
Age : 29
IPGM : ipda
Course : pismp mathematics
Batch : jan 2007
Registered : 19/08/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Wed Aug 20, 2008 2:20 am

ak pn sll kalo aku bengang o geram kt org 2, aku akn diam je..xnk ckp ngn org 2..
2 la aku.
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Wed Aug 20, 2008 2:48 am

cekgu_egie wrote:
zpe crescent..
ko tabah kan ati k..
moga forum nih bantu ko ilang kan bengang ko k......

maceh2..hehe
mmg pon..forum ni n forum lelain dpt menenangkan jiwaku!~ Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Wed Aug 20, 2008 2:48 am

basket village wrote:
ak pn sll kalo aku bengang o geram kt org 2, aku akn diam je..xnk ckp ngn org 2..
2 la aku.

waa same2..
aku take time nk cakap ngan org tu..hoho
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Wed Aug 20, 2008 1:50 pm

cuti ni menyebabkan aku x bengang kat sape2 sbb x tgok muke org yg aku bengang tu..
tp cuti dah nk abeh...
hu~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 1:13 pm

aku tgh bengang ngan housemate...dua2 org housemate aku ni asek nk kelahi jek..adehh letey nk nasihat..
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 1:35 pm

hahahahha...cian kat kresent...last2 korg mrh jer dua2,,,baru pueh hati
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 2:01 pm

xyah..
aku dok diam kunci bilik lagi bagus..
layan psp sorg2
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 4:45 pm

hee~
psp ade..layan je psp...~

kalo aku..
abih2 aku tido..
pastu..aku nyanyi..

tp aku akan carik kawan baik aku la..
utk cter kat dia..pas dh cter..lega..~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
nadiha
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 164
Birthday : 23/10/1987
Age : 29
IPGM : ipba
Course : pismp
Batch : julai 2005
Registered : 08/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 4:52 pm

bertafakur sejenak
xpyh layan sgt perasaan
pkir psl mende lain...
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 4:54 pm

diamkan diri...
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 8:11 pm

maki sedas pastu br diam...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 8:37 pm

tol2..
klu aku, maki dlu puas2..
pastuh tdo..
hehe
Back to top Go down
View user profile
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 8:59 pm

maki tu mcm wajib plak...
kdg2 bkn nk sgt kuar tp terkuar gak...

dh abes br senyap...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 9:05 pm

klu aku ckp leklok...sempena bulan ramadhan yg mulia neh... :p
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 9:08 pm

poyo la ko kay...

aku slalu maki sorg2 jeh..
xde la maki dpn2 org tuh...
Back to top Go down
View user profile
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 9:11 pm

aku pun maki sorg2 la...
xpun aku luah kat kwn aku...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Mon Sep 01, 2008 9:38 pm

takla egie...sempena bulan ramadhan kan...mungkin 4JJ1 utuskan org yg wat ko bengang 2 utk mguji kesabaran ko....hehehehhe
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???   Today at 3:42 pm

Back to top Go down
 
apa korang nak buat kalu korang bengang kat seseorang???
View previous topic View next topic Back to top 
Page 8 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Kedai Kopi :: Zon Borak Sampai Lebam!!!-
Jump to: