Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 pencuci muka apa yg korang suka pakai

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
syafkinntie
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 164
Birthday : 21/01/1987
Age : 29
IPGM : Institut Perguruan Darulaman
Course : B.Ed.Science
Batch : Januari 2007
Registered : 15/07/2008

PostSubject: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Wed Jul 16, 2008 2:11 am

byk pencuci muka kat pasaran...

korang suka yg mana????
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Wed Jul 16, 2008 5:08 am

garnier scrub? ntah aku men bedal je
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Fri Jul 18, 2008 12:26 am

pakai olay -refresh- ntah ke benda nama pun aku x ingat..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
ice cube
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 86
Birthday : 24/11/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : science
Batch : JAN 07
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Fri Jul 18, 2008 11:50 am

aku pkai sabun yg disyorkan doktor
acne aid
erm, rasa cam nak setia ja kt sabun ni
muka pon dah tak jrawat
Back to top Go down
View user profile
syafkinntie
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 164
Birthday : 21/01/1987
Age : 29
IPGM : Institut Perguruan Darulaman
Course : B.Ed.Science
Batch : Januari 2007
Registered : 15/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Fri Jul 18, 2008 1:40 pm

ice cube elok ker sabun pencuci tu?
Back to top Go down
View user profile
ice cube
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 86
Birthday : 24/11/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : science
Batch : JAN 07
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 1:30 am

syafkinntie wrote:
ice cube elok ker sabun pencuci tu?

so far, aku pakai, elok ar...
dah krg brminyak muka ni
g ar crik kat frmasi
kotak kaler putih

aku pkai pown stelah dipromote oleh kwn
ngeh2...
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 4:46 am

ice cube wrote:
aku pkai sabun yg disyorkan doktor
acne aid
erm, rasa cam nak setia ja kt sabun ni
muka pon dah tak jrawat

eh rase cam nk bli je..
mahal x?
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
ice cube
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 86
Birthday : 24/11/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : science
Batch : JAN 07
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 3:28 pm

crescent wrote:
ice cube wrote:
aku pkai sabun yg disyorkan doktor
acne aid
erm, rasa cam nak setia ja kt sabun ni
muka pon dah tak jrawat

eh rase cam nk bli je..
mahal x?

klu xsilap, hrga dlm 14rngt ja
nk jimat, potong sbun tu kcik2
hehehehe...
tahan lama sket
Back to top Go down
View user profile
nadiha
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 164
Birthday : 23/10/1987
Age : 29
IPGM : ipba
Course : pismp
Batch : julai 2005
Registered : 08/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 3:41 pm

guna produk seri mawar....
Back to top Go down
View user profile
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 3:48 pm

st. ives srub n pncuci muka
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
t.a.s.h.a
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 184
Birthday : 24/11/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : ppprpet
Batch : julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 3:52 pm

aduhhh..
aku bab pencuci muka ni fail la..
aku hentam ja...
dulu pakai nivea lama gak...
pastu tukaq ke natasha coz muka dah berjerawat banyak...
pastu benti natasha coz selalu kat padang muka jadi pedih bila kene matahari..
skang pakai olay...
ok gak...
murah pun murah...
heh..
Back to top Go down
View user profile
ice cube
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 86
Birthday : 24/11/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : science
Batch : JAN 07
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 3:53 pm

Nurzahira wrote:
st. ives srub n pncuci muka

dlu aku ska pkai st ives
tp lpas tonernya dah xda kat pasaran, trus aku stop
toner st ives sgt seswai ngn aku
segar btol!
Back to top Go down
View user profile
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 3:54 pm

ye ke..

aku suke pkai sbb aku rs muka aku dh ok...
n cam best
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
t.a.s.h.a
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 184
Birthday : 24/11/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : ppprpet
Batch : julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 4:03 pm

Nurzahira wrote:
ye ke..

aku suke pkai sbb aku rs muka aku dh ok...
n cam best

ni nak cube ni...
ct penah ajak tapi cam x yakin jer lagi nak tukar,,
ni cam byk jer +ve comment pasal st.ives kene cube ni..
Back to top Go down
View user profile
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 4:11 pm

pe lg sha
msuk geng aku jom...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
mazlindaadnan
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Female Post : 706
Birthday : 02/01/1986
Age : 30
IPGM : IPBA
Course : PPPRPET KS/BI
Batch : JANUARI 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 4:14 pm

jom ikut aku..

pakai loreal pure zone..

hehe
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/linedabesh
forbidden
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 56
Birthday : 09/06/1988
Age : 28
IPGM : ippp
Course : pismp
Batch : jan 08
Registered : 14/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 4:16 pm

olay..ok je tuk ak..harga pn leh tahan..mampu..
Back to top Go down
View user profile
t.a.s.h.a
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 184
Birthday : 24/11/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : ppprpet
Batch : julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 4:24 pm

forbidden wrote:
olay..ok je tuk ak..harga pn leh tahan..mampu..

betul tu...
walaupun dia lambat memberi kesan tapi ok r..
bila berjemur kat tgh panas x rasa pedih r muka ni..
Back to top Go down
View user profile
forbidden
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 56
Birthday : 09/06/1988
Age : 28
IPGM : ippp
Course : pismp
Batch : jan 08
Registered : 14/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 4:27 pm

sgt laa..mmg xpedih
ak rs ok je tp..byk olay ad byk jenis sgt..kne plik yg btul2 sesuai ngn kulit
Back to top Go down
View user profile
t.a.s.h.a
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 184
Birthday : 24/11/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : ppprpet
Batch : julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 4:37 pm

a'ah...
utk muka berminyak aku pakai...
olay clarity..
ko plak forbidden?
Back to top Go down
View user profile
forbidden
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 56
Birthday : 09/06/1988
Age : 28
IPGM : ippp
Course : pismp
Batch : jan 08
Registered : 14/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 4:44 pm

sm laa kita..Gelak:..nmpkny ko pn sjenis cm ak gk..
scrub??ap yg ko pki...ad ke yg olay??xde kn.. confused
Back to top Go down
View user profile
t.a.s.h.a
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 184
Birthday : 24/11/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : ppprpet
Batch : julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 4:53 pm

hehe...
welcome 2 d club..
aku dulu pakai olay gak tapi susah nak cari so aku benti...
ingat nak pakai st.ives cam bagus ja..
zahira pun promote kat aku..
Back to top Go down
View user profile
forbidden
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 56
Birthday : 09/06/1988
Age : 28
IPGM : ippp
Course : pismp
Batch : jan 08
Registered : 14/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 4:58 pm

hm...boleh dicuba tp tgu habis dl olay ak yg tgal ciput tuh..
kalo cpt brkesan..trus ak nk cba nh..hehe
Back to top Go down
View user profile
t.a.s.h.a
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 184
Birthday : 24/11/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : ppprpet
Batch : julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 5:02 pm

forbidden aku out dulu..
nak pi beli durian..
Back to top Go down
View user profile
forbidden
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 56
Birthday : 09/06/1988
Age : 28
IPGM : ippp
Course : pismp
Batch : jan 08
Registered : 14/07/2008

PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Sat Jul 19, 2008 5:12 pm

ok babai..eh jgn lupa bli kat ak skali..dh lm mgidam nk mkn drian nh
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: pencuci muka apa yg korang suka pakai   Today at 1:42 pm

Back to top Go down
 
pencuci muka apa yg korang suka pakai
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Kedai Kopi :: Zon Borak Sampai Lebam!!!-
Jump to: