Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
kudabesi87
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 351
Birthday : 03/01/1987
Age : 29
IPGM : ip ba
Course : papret intake 07
Batch : julai 05
Registered : 29/06/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 12:55 am

weh aku minat kat malique nih..

siap ada album 1st...

tu gamba tatoo 2 ekor naga..

ada cakap tu tatu sementera jer..
Back to top Go down
View user profile http://www.malayneum-kudabesi.blogspot.com
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 12:55 am

sapix wrote:
kudabesi87 wrote:


nah amik Gelak:

ni ke yg diagung2kan oleh mereka2 tu?
hehehe


sokong2..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
kudabesi87
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 351
Birthday : 03/01/1987
Age : 29
IPGM : ip ba
Course : papret intake 07
Batch : julai 05
Registered : 29/06/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 1:10 am

[img][/img]

ni x pasti la..btol ke x..
Back to top Go down
View user profile http://www.malayneum-kudabesi.blogspot.com
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 1:15 am

kudabesi87 wrote:
[img][/img]

ni x pasti la..btol ke x..

uihh...ko biar benar wei..
ntah2 salah org
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
kudabesi87
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 351
Birthday : 03/01/1987
Age : 29
IPGM : ip ba
Course : papret intake 07
Batch : julai 05
Registered : 29/06/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 1:21 am

tu yg aku letak disclaimer tu..

aku pun x brani nk ckp dow..

klu salah, buat fitnah lak aku

tp ni aku jumpa kat board gosip cari Gelak:

kantoi lak aku layan gosip artis wakaka
Back to top Go down
View user profile http://www.malayneum-kudabesi.blogspot.com
sapix
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 203
Birthday : 17/08/1986
Age : 30
IPGM : IPBA
Course : KS/BI
Batch : Julai 2005
Registered : 29/06/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 1:25 am

kudabesi....
lelaki yg suka bergosip...

hahaha
Back to top Go down
View user profile http://sangkunang.blogspot.com/
sapix
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 203
Birthday : 17/08/1986
Age : 30
IPGM : IPBA
Course : KS/BI
Batch : Julai 2005
Registered : 29/06/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 1:29 am

kudabesi....
lelaki yg suka bergosip...

hahaha
Back to top Go down
View user profile http://sangkunang.blogspot.com/
kudabesi87
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 351
Birthday : 03/01/1987
Age : 29
IPGM : ip ba
Course : papret intake 07
Batch : julai 05
Registered : 29/06/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 1:34 am

wakaka...

agak2 aku da peluang nk amik masscom x?

huhu blaja SLR bai
Back to top Go down
View user profile http://www.malayneum-kudabesi.blogspot.com
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 1:34 am

sapix wrote:
kudabesi....
lelaki yg suka bergosip...

hahaha

Laughing
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
kudabesi87
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 351
Birthday : 03/01/1987
Age : 29
IPGM : ip ba
Course : papret intake 07
Batch : julai 05
Registered : 29/06/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 1:45 am

ceh...

smbil mnyelam minum air..

guru sbagai agen masyarakat boleh menyampaikan maklumat termasuk dasar-dasar kerajaan kepada anggota masyarakat yang lain. Ciri utama bagi seorang agen masyarakat ialah sentiasa peka dan mempunyai pandangan yang luas.

dalam bahasa mudah, guru perlu tahu banyak benda...

kita boleh berbicara mengenai pelbagai bidang, dari jenis senjata terbaru sehingga la rumours (gossip la tu)

kita kena ingat sebagai bakal penjawat jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah gred 41, kita bakal ditempatkan di pelbagai kawasan dan latar sosiobudaya yang berbeza. Disitu la guru boleh memainkan peranan sbagai agen.

sekian,
Gelak: bleh dapat kepujian nih klu lecturer check
Back to top Go down
View user profile http://www.malayneum-kudabesi.blogspot.com
arios
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Male Post : 68
Birthday : 27/05/1988
Age : 28
IPGM : IPBA
Course : TESL
Batch : 2006
Registered : 07/11/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 4:32 am

btl tu ak stuju sgt..

tp klo da byk sgt gossip tu xelok la.. lg pn gossip ni samer taraf ngan mgumpat gak..

bg ak ckgu perlu up to date sntiase

isu2 semasa mst mau tau n isu hiburan pn mst mau tau (tp dlm dosage y dibnarkan la)

koo cikgu dpt posses sumer info ni bru la murid bleh tnjuk respect kt ckgu...

xke cmtu kudebesi
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 10:28 am

isu semasa ngan isu hiburan pon bermula dgn gosip..
tu yg wartawan trus kejar diorg ntok pengesahan..
memang gosip/ngumpat tu dosa..
nk posses sume info pon..kekadang kita mendengar dr mulut org..br lah kita bertindak ntok bertanya perkara yg sebenar kat pihak yg terlibat..
ada baik buruknya laa pendapat aku..
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
kudabesi87
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 351
Birthday : 03/01/1987
Age : 29
IPGM : ip ba
Course : papret intake 07
Batch : julai 05
Registered : 29/06/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 2:07 pm

nasib baik akak aku tak kejar2 orang Gelak:

wartawan hiburan ni dia punya mentaliti lain sket...

dia ala2 nak jadi artis gak..

biasa klu yg jaga desk politik, akan ada kecenderungan thadap seseorang politician

yg jaga desk jenayah akan ada connection ngan CID, JSJK, Kastam

so, x heran la kdg2 ko tgk report tu bunyi2 dia bias sket
Back to top Go down
View user profile http://www.malayneum-kudabesi.blogspot.com
arios
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Male Post : 68
Birthday : 27/05/1988
Age : 28
IPGM : IPBA
Course : TESL
Batch : 2006
Registered : 07/11/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Fri Nov 07, 2008 11:02 pm

akak ko reporter bhgian hiburan ker isu2 smasa?
Back to top Go down
View user profile
D Ultimate Shah
Budak Tadika
Budak Tadika


Male Post : 34
Birthday : 08/03/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : Pengajian sains Soial
Batch : Julai 2005
Registered : 07/11/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Sat Nov 08, 2008 12:13 am

akak kudabesi memang seorang reporter.
aku kenal akak dia tu.
lagu yang aku nak dengar sekarang,
lagu rantai rasa cinta daripada band hujan.
flower
Back to top Go down
View user profile http://ceritera-shah.blogspot.com/
ChuckNorris
Bayi Cute
Bayi Cute


Male Post : 9
Birthday : 12/12/1909
Age : 106
IPGM : IPGM cawangan Borneo Utara
Course : of course
Batch : apekebende natang ni??
Registered : 08/11/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Sat Nov 08, 2008 12:27 am

xde topic laen ke nk bincang..bincang la pasalbolasepak ke ke,hoki ke...syok ckit....
ni pasal lagu....
huh
Back to top Go down
View user profile
D Ultimate Shah
Budak Tadika
Budak Tadika


Male Post : 34
Birthday : 08/03/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : Pengajian sains Soial
Batch : Julai 2005
Registered : 07/11/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Sat Nov 08, 2008 12:29 am

aik?
ni kan ruangan hiburan.
kenape nak bincang pasal isu sukan kat ruangan hiburan.
pelik betul......
Shocked
Back to top Go down
View user profile http://ceritera-shah.blogspot.com/
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Sat Nov 08, 2008 1:25 am

ermm...
lagu 25 rasul nyanyian raihan..
hak3 Razz
Back to top Go down
View user profile
Mr. Admin
Sultan IPGMriah
Sultan IPGMriah


Male Post : 2022
Birthday : 19/01/1987
Age : 29
IPGM : IP Perlis
Course : PISMP Matematik
Batch : Julai 2005
Registered : 27/05/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Sat Nov 08, 2008 9:53 am

ChuckNorris wrote:
xde topic laen ke nk bincang..bincang la pasalbolasepak ke ke,hoki ke...syok ckit....
ni pasal lagu....
huh

Sila baca topik dan Forum Sebelum Membuat post. Hantarkan post di tempat yang betul. Terima Kasih
-Admin IPGMC-

_________________
Back to top Go down
View user profile http://ipgm-community.forumotion.org
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Sat Nov 08, 2008 7:55 pm

cimet dh mrh aa...
huhu
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Sat Nov 08, 2008 9:33 pm

sape x mrh egie..tgk topik laa dia nk cakap..
klo nk cakap pasal bola or hoki..
create la satu thread..
sure kita join..
ni x tetibe dok kate xde topik len nk bincang..
pelek laa...da name pon thread muzik@ipgm..
sure cakap pasal muzik2 nih..
huhu
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Sat Nov 08, 2008 10:40 pm

nmpk makin kecoh laa ipgmc nih..
huhu...
tuh menandakan yg aku mmg lama tol x jenguk cni..
hukhuk
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Sat Nov 08, 2008 11:19 pm

ada masa..ko bace la balek post2 seblom ni..
huhu :p
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Sun Nov 09, 2008 12:06 am

Gelak:..lawak la..aku makin tergelak sorg2 bila tgok ade org bru yg msuk ipgm ni pastu komen2 yg mcm2..adeh~

nak dgr lagu
hanya kau yg mampu..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Sun Nov 09, 2008 12:22 am

dgr lagu permaisuri hatiku...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
Sponsored content




PostSubject: Re: lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??   Today at 5:44 pm

Back to top Go down
 
lagu pe yang korunk nak dengar sekarang??
View previous topic View next topic Back to top 
Page 6 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Hobi, Hiburan dan Kehidupan :: Muzik @ IPGM-
Jump to: