Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Mon Jul 21, 2008 4:04 am

aku paleng xsuke nk tanam pokok..
sbb fobia ngan cacing!!~

siott..dulu aku x heran pon cecacings nih..
siap patahkan dua lagi nk gi mancing..haiizz
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
syafkinntie
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 164
Birthday : 21/01/1987
Age : 29
IPGM : Institut Perguruan Darulaman
Course : B.Ed.Science
Batch : Januari 2007
Registered : 15/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Jul 24, 2008 11:59 pm

hehe aku sngt berminat nak jd lawyer dulu kira skrg half cita2 aku dh tercapai lah skit kan
Back to top Go down
View user profile
tretmohamed
Bayi Cute
Bayi Cute


Female Post : 6
Birthday : 11/02/1988
Age : 28
IPGM : ip persekutuan, penang
Course : ppismp~ math
Batch : july 07
Registered : 26/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 02, 2008 5:34 am

aku?
emm.. trus smbung blaja kt utm..
course software engineering ..
tp 2 sume klau kan..
even mk ayah keturunan chekgu-chekgi jgk, mnat 2 still rse cm ssah nk pupuk.. uhuk3..
aneway, lme2 cm semakin hari semakin sayang kot profession neh.. hak3 Very Happy
insyaALLAH..
*follow your hunch, not the crowd.never waver*
Back to top Go down
View user profile http://www.tretchan.blogspot.com
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 02, 2008 11:54 am

aku jadi mat remPiT yg berjaya...wahahahahaha
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sun Aug 03, 2008 1:40 am

kalau aku xjd cekgu egie, maka skrg aku adalah mahasiswi unversiti..
mungkin bakal ahli forensik...
hmmmmmmm..........................
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Wed Aug 27, 2008 7:56 pm

crescent wrote:
paan1904 wrote:
impian tu harapan...
harapan lah yg memberi kita semangat utk teruskn kehidupan...~
x semua apa yg kita harapkan atau impikan tu tercapai..
tapi kita mesti ingat yg hidup mesti diteruskan...

btol2

aku eh yg tulih ayat2 diatas..?
heehee~sgt2 mcm xcaye bila aku bc balik thread ni..
Gelak:
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Aug 28, 2008 12:23 am

hahaha...ayat2 org yg tak berputus asa
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Aug 28, 2008 12:25 am

heehee..~
btol tu kay..!
kita xleh berputus asa...
jia you!!
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Aug 28, 2008 12:28 am

betol 2...
aku takkan berputus asa untuk menawan hati cresent!!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Aug 28, 2008 12:31 am

hee~
yg tu ikut ko la..

aku nk jd surirumah tangga..
Gelak:..
cita2 aku mase aku skola rendah dlu......
klakar bila ingt balik~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Aug 28, 2008 12:39 am

hahaha...lawak tol...dulu mase darjah 1 aku cita2 nk jd angkasawan...hahaha...tp syed muzafar 2 ptg line gua la...hampeh btol
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Aug 28, 2008 3:52 pm

kayhebat wrote:
hahaha...lawak tol...dulu mase darjah 1 aku cita2 nk jd angkasawan...hahaha...tp syed muzafar 2 ptg line gua la...hampeh btol

cian kay...xpe la..sheikh muszaffar tu tulun capaikan cita2 ko..hee~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Mr. Admin
Sultan IPGMriah
Sultan IPGMriah


Male Post : 2022
Birthday : 19/01/1987
Age : 29
IPGM : IP Perlis
Course : PISMP Matematik
Batch : Julai 2005
Registered : 27/05/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Aug 28, 2008 4:47 pm

hehe....aku dulu mau jadi engineer, pilot n pegawai bank...tapi 2 la...guru lebih berpihak kepada aku...sbb ble jadi cikgu ni aku leh lahirkan 3 orng dengan kerjaya2 tersebut...aku pun puas ati..hehe

_________________
Back to top Go down
View user profile http://ipgm-community.forumotion.org
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Aug 28, 2008 10:30 pm

cemay...ayt standard.. Gelak:

klu ceq xjd cekgu, ceq jd egie jeh la..
hehe
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Aug 29, 2008 2:07 am

Gelak:..ckgu egie..sempoi.. Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Aug 29, 2008 2:26 am

klu jd cekgu cekgi ke, xjd cekgu cekgi ke,
eGie mmg seorg yg sempoii....
Laughing
Back to top Go down
View user profile
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Aug 29, 2008 4:04 pm

ciku egie sempoi?yerla sgt...hahaha
woi jom kiter wat gathering hujung taun ne...kiter wat kat rumah sultan...hahahahaha...aku rumah sultan pon tak penah g....huhuhu
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Aug 29, 2008 5:50 pm

gathering..??
umah sultan kt mne..?
hu~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Aug 29, 2008 6:41 pm

kay..
cekgu mmg sempoii laa..
klu xcaye, tnya a paan..
kan paan kan??...
hehe
Back to top Go down
View user profile
Sluppre
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 181
Birthday : 02/09/1987
Age : 29
IPGM : IP Samarahan
Course : PPPRPET MT
Batch : JAN 07
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 1:20 am

paan1904 wrote:
gathering..??
umah sultan kt mne..?
hu~

tul la kan..wat gathering kat umah sultan...duk meqapu dah skali dah..

ble lagi nak jumpa rakan sesama forum ye x..alah rumah sultan N.sembilan je kan..
sambil tu leh mlawat N.9, sultan bwa gi jalan.. Gelak:
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 1:23 am

Gelak:..

sultan bawak gi jejalan..
pusing2 n.9...
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:04 am

nk pg mn yg best kat n9...

sutan kn wat mknn sdp2 la..

Laughing
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:14 am

ni bncg2 nih, sultan setuju ke nih??..
Gelak:

wlupun cemay jd cikgu cekgi, cemay ttp jd sultan..
hu...~
jeles....
Back to top Go down
View user profile
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:15 am

ntah la...
sultan jwb2...

kalo xjd cekgu aku jd pe ek???
hmmm

dlu nk jd polis tp sbb ketggian x ckup lupakn je la...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:21 am

waa...
pulis....
tabek spring tuk inspektor zahira..
hehe
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Today at 1:44 pm

Back to top Go down
 
Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Kedai Kopi :: Zon Borak Sampai Lebam!!!-
Jump to: