Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:25 am

owh terharunya dpt penghormatan dlm ni...

Gelak:

ko nk jd dlu2???
de kwn aku tu cita2 dia nk jd penjual kuih..
km gelak gile kat dia ms dia cte...
dia pun ckp mcmana la dia leh terpk mcm tuh dlu...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:32 am

aku mmg dr kecik nak jd ahli forensik..
klu org tanye plan aku pas spm, aku mmg ckp nak msuk m3x, then pastuh nak amek sains forensik..
n klu leh nak keje ngan pasukan forensik pdrm..
tp disbbkan homesick tym kat m3x, aku m'embil kptsn tuk kuar dr m3x n masok mktb disbbkan mktb lbh dkt dgn umah aku...
huhu..~
Back to top Go down
View user profile
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:34 am

wow...
impress jap...

tu la kn...
de hkmh x jd ahli forensik...
kalo x kita x knl plak...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:36 am

dlu tym aku kecik, aku slalu g umah pakteh aku kat baling..
dia dok kat umah guru lam kwsn sek..
kwsn dia ngajar tuh ulu gila..
dia nah tny ank murid dia nak jd ape..
n anak murid dia ckp nak jd posmen..
dia kata syok leh naek moto, tgk2 umah org..
bl tingat balik, aku trasa cian lak katbdk2 yg duk pedalaman nih..
xde pendedahan..
n lg sedih, bl mak bpk dorg suh jg lembu, xpyh pegi sek..
kdg2 bdk2 tuh dtg gak sek..
dtg bwk lembu..
n pastuh GB mrh aa coz kwsn sek penuh taik lembu..
Gelak:...
tu la tugas cekgu cekgi sume nih nnt...
didik baek2 bdk2 pedalaman tuh...
cian dorg...
Back to top Go down
View user profile
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:38 am

Nurzahira wrote:
wow...
impress jap...

tu la kn...
de hkmh x jd ahli forensik...
kalo x kita x knl plak...

tu la pasal...
tp kdg2 aku terasa nyesal gak..
sia2 aku pulun score tuk spm..
tp xt'capai pon cecita aku..
huhu......
Back to top Go down
View user profile
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:47 am

cekgu_egie wrote:
dlu tym aku kecik, aku slalu g umah pakteh aku kat baling..
dia dok kat umah guru lam kwsn sek..
kwsn dia ngajar tuh ulu gila..
dia nah tny ank murid dia nak jd ape..
n anak murid dia ckp nak jd posmen..
dia kata syok leh naek moto, tgk2 umah org..
bl tingat balik, aku trasa cian lak katbdk2 yg duk pedalaman nih..
xde pendedahan..
n lg sedih, bl mak bpk dorg suh jg lembu, xpyh pegi sek..
kdg2 bdk2 tuh dtg gak sek..
dtg bwk lembu..
n pastuh GB mrh aa coz kwsn sek penuh taik lembu..
Gelak:...
tu la tugas cekgu cekgi sume nih nnt...
didik baek2 bdk2 pedalaman tuh...
cian dorg...

tu la..
kita nnt sbg guru kn bg pndedahan kat dorg..
luaskn pengalamn dorg...
sian dorg nih...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:48 am

cekgu_egie wrote:
Nurzahira wrote:
wow...
impress jap...

tu la kn...
de hkmh x jd ahli forensik...
kalo x kita x knl plak...

tu la pasal...
tp kdg2 aku terasa nyesal gak..
sia2 aku pulun score tuk spm..
tp xt'capai pon cecita aku..
huhu......

xpe la...
nnt ko didik ank mrd ko suh jd ahli forensik...
at least ko berjaya gak
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:53 am

tu laa...
mmg tu je la yg aku ckp pd dr aku...
xdpt jd ahli forensik pn xpe..
at least, aku work hard tuk jd cekgu yg berjaya pon dh puas ati dh...
Back to top Go down
View user profile
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 2:56 am

smg egie berjaya...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 3:01 am

Thank You

semoga ko dan sume gak berjaya...
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 9:26 am

aku ni xde tokoh guru pon kat muke aku..hahaha
camne le aku leh tercampak kat bidang perguruan nih..

yg pasti aku xleh berenggang ngan keyboard ni ha..
x taip pape..aku rase cam len je..hukhuk
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 3:10 pm

makne nye, klu ko xjd cikgu, ko jd keyboard la yek?..
Gelak: Gelak:
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 3:33 pm

muahahaha aku kamceng ngan keyboard...
gile la klo aku nk jadik satu..hahaha

aku rase aku keje jadi makcik kantin pon xpe kot..
rezki halal..hehe
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 10:07 pm

Gelak:..
ade2 je crescent ni..
jadi makcik kantin penat woo...
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 10:14 pm

ok pe?
"akak nk mee goreng"
"kak, nk milo ais"

huhu..

klo aku jadik pemandu teksi...
abes xciden penumpang aku..hehe :p
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 10:18 pm

kalo yg cmtu xpe lg..
ni jd mkcik kantin kt skola rendah..
hee~
budak2 berebut2..
heeheee~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 10:20 pm

xdpt bygkan cmne crescent jd makcik kantin..
mst lwk..
Gelak: Gelak:
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 10:22 pm

sume budak kena marah sbb xmo sabar..
Gelak:...
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 10:49 pm

cekgu_egie wrote:
xdpt bygkan cmne crescent jd makcik kantin..
mst lwk..
Gelak: Gelak:

"dik sabau ye dik..beratur ek..
adek xmo beratur...akak x hulur mee kang.."

hahaha agaknye la kot..
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 10:50 pm

ke macam ni..

"adik beratur...sabar.."

kalo x kang akk penampar..??

hee~gurau jek
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 10:51 pm

muahahaha
ade yg kene buang trus aku...
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 10:57 pm

heehee~
crescent penyayang..xbuat kot cmtu..hee~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 11:00 pm

aku x rs crescent mcm tuh...
ahaks...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 11:02 pm

hehe~
aku xkenai dia yg btoi cmna..
hee~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Aug 30, 2008 11:03 pm

aku pun ckp sesikit je dgn dia...
tp mcm x akn wat je...

crescent sile jwb...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Today at 8:04 am

Back to top Go down
 
Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 6 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Kedai Kopi :: Zon Borak Sampai Lebam!!!-
Jump to: