Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuthorMessage
kayhebat
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 779
Birthday : 10/11/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PJ Major,English Minor
Batch : Julai 2005
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Tue Sep 02, 2008 2:02 pm

peguam???takle kot...ngn aku pon kalah debat...wawawawawawa
Back to top Go down
View user profile http://kayhebat.blogspot.com
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Tue Sep 02, 2008 2:55 pm

crescent wrote:
bleykah aku jadik peguam?
aku ni suke berdebat..huhu


ko berdebat dgn spe weh???
Gelak:
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Tue Sep 02, 2008 3:19 pm

boley kot...
aku rs crescent jns keras kepala n nak mng..
hehe
Back to top Go down
View user profile
Nurzahira
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2427
Birthday : 22/09/1987
Age : 29
IPGM : IPBA
Course : PISMP
Batch : Julai 2005
Registered : 03/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Tue Sep 02, 2008 7:26 pm

btl tu..
dia akn menegakkan pe yg dia rs tl.,..

npe dlu ko x amik law je???
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/chekgusiti
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Tue Sep 02, 2008 8:23 pm

klu crescent amek law, die xjumpe a kita zahira..
hehe
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Tue Sep 02, 2008 9:53 pm

kayhebat wrote:
peguam???takle kot...ngn aku pon kalah debat...wawawawawawa

eleh..kang aku cakap lebey kang..nyampah lak ko nnt..
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Tue Sep 02, 2008 10:03 pm

aku folo impian parents aku Smile
abg aku xmo
adek aku xmo
adek aku lg 1 lagi kate xmo
aku plak x kisah je..
asalkan parents aku happy udah..
iaitu untuk mengikut jejak langkah ke alam perguruan..

btw ari ni aku letey gile..
mmg aku jenguk je kot forum nih..
nk nulis aku x larat le
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
cekgu_egie
Guru Sekolah
Guru Sekolah


Female Post : 1544
Birthday : 09/01/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B Ed Science
Batch : Jan 2007
Registered : 18/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Wed Sep 03, 2008 2:30 am

xpe la crescent..
xlrt xpyh la tulis k..
gpon, ko cekgu..
bkn nya penulis..
hehe Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Today at 3:43 pm

Back to top Go down
 
Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 9 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Kedai Kopi :: Zon Borak Sampai Lebam!!!-
Jump to: