Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
cHeQ
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 90
Birthday : 25/06/1988
Age : 28
IPGM : IP Persekutuan P.Pinang
Course : -::PPPRPET_maths::-
Batch : jan 2008
Registered : 08/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Wed Jul 09, 2008 6:48 pm

klu xjd ckgu..aku t'igin sgt nk jd p0lis..uhhu~ tp xckup tgi la plak.. Cool
Back to top Go down
View user profile
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Wed Jul 09, 2008 6:51 pm

hahahah...

naseb la wahai adikku...
Back to top Go down
View user profile
sapix
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 203
Birthday : 17/08/1986
Age : 30
IPGM : IPBA
Course : KS/BI
Batch : Julai 2005
Registered : 29/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Wed Jul 09, 2008 6:54 pm

acmay wrote:
waaa...sapix...nampaknya sapix ni laris kat sini...huhuhu...

jadi photographer best gak kan???

huahuahua,
ntah terlaris tanpa tersengaja pulak.

nak jadik photographer?
aku pon minat gak.
tp ish2 Crying or Very sad

xdak duit nak beli kamera. dulu penah beli tapi cap ayam mengeram je.
nak angkat slr, duit abih kat moto lak.
tepaksa laa kene tunggu durian runtuh seterusnya
Back to top Go down
View user profile http://sangkunang.blogspot.com/
cHeQ
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 90
Birthday : 25/06/1988
Age : 28
IPGM : IP Persekutuan P.Pinang
Course : -::PPPRPET_maths::-
Batch : jan 2008
Registered : 08/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Jul 10, 2008 12:38 am

sitimanis wrote:
hahahah...

naseb la wahai adikku...

huhu~ 2 la psl..dh naseb..i'm b0rn 2 b a teacher..alhamdulillah..kak dlu bkn nk jdk doktor kanak2 ke???
Back to top Go down
View user profile
mat tembak
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Male Post : 383
Birthday : 31/03/1987
Age : 29
IPGM : i3p
Course : mt
Batch : julai05
Registered : 30/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Jul 10, 2008 6:50 pm

mak bapak aku cikgu...
aku masuk mtrik pon, awek aku lari p cikgu...dia xmo dok mtrik..
karna cinta aku lari ke mktab...
hahah..
xde la...bnyak faktor mnarik diriku ke profesion ni bai....
yg atas tu salah satu la...
so ...xde hal...
mmg aku da dilahirkan utk mnjadi seorang cikgu...
yang penting aku juga dijadikan sebagai 'MAt tEmbak!!"...tatattatatattata....
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Jul 10, 2008 11:34 pm

jadi pelukis.. Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Jul 10, 2008 11:36 pm

paan1904 wrote:
jadi pelukis.. Razz

2 impian time aku skola ren dl..hehe
suke nau lukis time 2..
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Thu Jul 10, 2008 11:39 pm

hehee...same la plak...
tp kdg2 tu teringin nk jd org kaya..
Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Jul 11, 2008 12:08 am

aku teringin nk jadik 'ape2 keje yg dok depan kompiter'
keje ape 2??ntah aku xtau..
*krisis identiti*
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
nadiha
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 164
Birthday : 23/10/1987
Age : 29
IPGM : ipba
Course : pismp
Batch : julai 2005
Registered : 08/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Jul 11, 2008 12:47 am

aku nk keje dlm opis
heheh
Back to top Go down
View user profile
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Jul 11, 2008 9:46 am

aku nk keje hat boleh pakai sluaq slack, baju tight in, pastu pakai blazer.....

pergh smart gler kalo pmpuan dress up lagu tu....

gaya koperat tu........................
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Jul 11, 2008 1:58 pm

sitimanis wrote:
aku nk keje hat boleh pakai sluaq slack, baju tight in, pastu pakai blazer.....

pergh smart gler kalo pmpuan dress up lagu tu....

gaya koperat tu........................

da mcm lawyer la plak ku dgr..hehe
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Jul 11, 2008 2:10 pm

hehe..lawyer.pakai bju itam putih..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
nadiha
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 164
Birthday : 23/10/1987
Age : 29
IPGM : ipba
Course : pismp
Batch : julai 2005
Registered : 08/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Jul 11, 2008 2:12 pm

paan1904 wrote:
hehe..lawyer.pakai bju itam putih..

itam+putih??
cm kaler taik cicak kn Gelak:
Back to top Go down
View user profile
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Fri Jul 11, 2008 2:35 pm

ya...taik cicak... Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Wed Jul 16, 2008 5:14 am

aku nk jd forumer tetap or tuko tempat ngan maria tunku sabri Laughing
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
luvYOU
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 114
Birthday : 05/09/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B.ED Science PPPRPET
Batch : January 2007
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Wed Jul 16, 2008 4:03 pm

aku sgt mnat biology... walaupon asal pkataan biology mngikut sejarah moyang kuno aku aku BIOL LOJI...aku tetap sgt2 meminatinya...

aku mnat CSI... dlu aku mnat sgt20000x nak jd saintis...xtaula..mcm best keje dlm makmal kaji itu ini... aku mnat jd doktor pakar mata jgak...(sbb mate aku rabun...rmas pkai spek)..hoho. tp oleh krn telah tercatit dlm kitab hidupku bahawa destiny aku mjdai cekgu...maka bersyukurlah diriku....... bunyik cm pasrah gle.. n kalo xkrn jd cekgu...xdela aku join IPGM community kan?kan?..(promote beb...acmay...ade komisen x?..) hehe
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/makesmecool
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Jul 19, 2008 1:47 am

csi mmg best!!
terase cam nk jadik cam diorg je..
tapi takot la nk berdepan ngan org mati..huhu
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
luvYOU
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 114
Birthday : 05/09/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : B.ED Science PPPRPET
Batch : January 2007
Registered : 09/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Jul 19, 2008 1:54 am

dun wory crescent... kalo kite jadik csi same2...kite akan same2 berganding bahu amik tugas lain selain dr urus mayat.. heheh
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/makesmecool
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Jul 19, 2008 1:56 am

tapi cite csi ni kebanyakan nye mmg org tu da mati..pastu br panggil team2 csi..
waa takot2..
ade yg masok mimpi aku xpasal2..huhu
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
syafkinntie
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 164
Birthday : 21/01/1987
Age : 29
IPGM : Institut Perguruan Darulaman
Course : B.Ed.Science
Batch : Januari 2007
Registered : 15/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Jul 19, 2008 1:58 am

aku nk jd peguam xpun novelis terkenal....

tp dulu aku tringin nk keja di opis...

sb nt nmpk smart dpt pakai suit keja
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Jul 19, 2008 2:00 am

syafkinntie wrote:
aku nk jd peguam xpun novelis terkenal....

tp dulu aku tringin nk keja di opis...

sb nt nmpk smart dpt pakai suit keja

waa..ni mesti terer wat novel ni..
aku de sorg mmbr yg terer nk mampuih dlm bidang penulisan nih..
tapi dia lepaskan impian dia n jadik arkitek..

isk3..ape yg kite impikan slalu xpat ek? T___T
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Jul 19, 2008 2:02 am

impian tu harapan...
harapan lah yg memberi kita semangat utk teruskn kehidupan...~
x semua apa yg kita harapkan atau impikan tu tercapai..
tapi kita mesti ingat yg hidup mesti diteruskan...
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Jul 19, 2008 5:10 am

paan1904 wrote:
impian tu harapan...
harapan lah yg memberi kita semangat utk teruskn kehidupan...~
x semua apa yg kita harapkan atau impikan tu tercapai..
tapi kita mesti ingat yg hidup mesti diteruskan...

btol2
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
forbidden
Budak Sekolah
Budak Sekolah


Female Post : 56
Birthday : 09/06/1988
Age : 28
IPGM : ippp
Course : pismp
Batch : jan 08
Registered : 14/07/2008

PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Sat Jul 19, 2008 12:03 pm

ak..klau xjd cg..jd technician kot..2 je bnd yg ar reti wat.xpn jd florist sb ak sk sgt mnanam..keh3..membantu mghijaukn bumi.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..   Today at 3:40 pm

Back to top Go down
 
Apa yang korang nak jadi kalau korang tak jadi Cikgu-cekgi..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Kedai Kopi :: Zon Borak Sampai Lebam!!!-
Jump to: