Portal v2HomeFAQSearchMemberlistMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
grafitti87
Timb. Menteri Besar
Timb. Menteri Besar


Male Post : 115
Birthday : 07/06/1987
Age : 29
IPGM : i4p
Course : science
Batch : januari 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sat Jun 21, 2008 8:40 pm

Kadang-kadang kita tidak menyangka bahawa perlakuan adakalanya mencerminkan sikap seseorang. Di sini disenaraikan gerak laku yang berkait dengan sikap dan diharapkan kowang sume ble praktikan semasa di sekolah nanti ...

1.Melindungi atau menutup mulut dengan tangan bila bercakap

Tindakan ini membayangkan yang dia kemungkinan berdusta, memutarbelitkan perkara, ragu, atau dia sendiri tidak yakin dengan perkara yang diucap atau cakapkan.

2.Berpeluk tubuh ketika bercakap
Dia memperlihatkan satu sikap yang defensif. Dia tidak akan menerima apa-apa yang kita cakapkan. Tindakan ini juga mengambarkan yang dia sukar mengalah atau bersetuju dan bekerjasama dengan kita. Gerak laku yang demikian juga menunjukkan yang dia berbeza pendapat, serba salah atau kemungkinan tidak berpuas hati dengan kita.

3.Matanya tidak memberi tumpuan atau merayap ke sana dan ke mari
Gerak laku sede
mikian menunjukkan dia tidak berminat pada perkara yang kita ucapkan. Kalaulah kita baru berkenalan dengannya, maka perlakuan sebegini menunjukkan yang dia tidak benar-benar berminat pada diri kita.

4.Mata dan dahi berkerut-kerut
Ini menandakan dia berminat dengan apa yang kita ucapkan tapi tidak percaya apa yang kita ceritakan padanya.

5.Mata berkelip lebih laju daripada biasa
Gerak laku ini pula mengambarkan yang dia pendusta. Kata-katanya tidak boleh dipercayai.

6.Memandang tepat ke mata kita sewaktu kita bercakap
Ini menunjukkan dia amat berminat dengan isi percakapan kita betul-betul menarik minatnya. Atau kiranya isi percakapan itu tidak menimbulkan minatnya, kemungkinan dia benar-benar berminat untuk berkenalan dengan kita secara lebih dekat.

7.Memandang kita, tetapi tidak pada mata ( tetapi dia memandang hidung, dagu, dahi, atau leher kita ) sewaktu kita bercakap
Ini bermakna dia berminat, tetapi dia seorang pemalu. Perasaannya tidak selesa. Dia tidak releks.

8.Ketika kita bercakap dia bersandar ke belakang
Dia bersikap nagetif negatif kapada kita. Dia kekungkina berasa bosan, menyampah ragu atau memandang rendah diri kita.

9.Mengiringkan badan ke kiri dan ke kanan sewaktu kita bercakap
Ini memperlihatkan dia berasa ragu dan terancam dengan isi dan cara kita bercakap. Dia juga berada dalam keadaan resah dan fikirannya tegang.

10.Mencekak pinggang dan menarik-narik seluarnya ke atas
Orang yang bersikap siap sedia. Orang sebegini selalunya mempunyai objektif dan cita-citanya jelas. Dia juga biasanya memiliki nafsu hidup yang tinggi dan didorong oleh hasrat untuk berjaya.
Back to top Go down
View user profile http://mrhypo.blogspot.com
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Tue Jun 24, 2008 5:21 pm

hmm...pas ni boleh buat pemerhatian kt org sekeliling..hehhe..~
tpi yg no.7 tu kn...sgt btol..sb pengalaman sendiri..kihkih..
ckp tgok muka org tu..tp xtgok mata..sbb malu.. Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Emkay
Budak Tadika
Budak Tadika


Female Post : 17
Birthday : 06/08/1990
Age : 26
IPGM : IPBA
Course : B Ed. TESL
Batch : Julai 2008
Registered : 19/06/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Wed Jun 25, 2008 2:14 pm

hehe,x elok bgi seseorang lai n pompuan tu tenung mata..laen lak jadinyer nnti..

tpi ade gak sesetengah sikap yg kiter sker wt tnpa ade niat x baek pon..kn?
Back to top Go down
View user profile http://www.versusme.wordpress.com
grafitti87
Timb. Menteri Besar
Timb. Menteri Besar


Male Post : 115
Birthday : 07/06/1987
Age : 29
IPGM : i4p
Course : science
Batch : januari 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Mon Jun 30, 2008 5:34 am

Amarah yang tidak dikawal dengan baik akan menjejaskan kehidupan dan hubungan. Akibatnya kowang mungkin tidak disenangi oleh rakan, mahupun akan menjejaskan prestasi kerja kowang. Dengan keadaan minyak naik, harga barang naik & mahal, ini memberi tekanan kepada kowang, mahupun kepada pasangan kowang. Kesilapan menangani marah akan menyebabkan rumahtangga bergolak dan akan menjejaskan keharmonian rumah tangga. semoga tip ini memberi kowang ketenangan dan dapat menangani kemarahan kowang

Langkah 1 ( Teknik 5 saat )
Ketika darah kowang naik disebabkan marah, apa yang perlu kowang lakukan adalah genggam tangan sekuat hati dan tarik nafas sedalam-dalam. Setelah itu, hembuskan nafas secara perlahan-lahan dan lepaskan genggaman tangan kowang sedikit demi sedikit.

Langkah 2 ( Teknik 10 saat )
Tarik Nafas sambil mengangkat bahu setinggi mungkin dan tahan nafas. Selepas itu, turunkan bahu secara perlahan-lahan sambil menghembuskan nafas. Saat bahu diturunkan, rasakan bahawa kowang melepaskan semua beban atau masalah yang terpaksa dipikul sebelum ini.

Langkah 3 ( Teknik 30 saat )
Kombinasikan gerakan kepala ke kanan dan krii untuk melagakan otot dan leher. Gerakan mudah ini juga boleh kowang lakukan ketika kowang berada dalam keadaan letih atau sedang marah.

Langkah4 ( Teknik 45 Saat )
Cubalah duduk bersandar di kerusi dalam keadaan relaks sambil memejamkan mata dengan kaki memijak lantai. Setelah iti, hentakkan kaki secara perlahan-lahan sambik menarik dan menghembuskan nadas. Dalam pada itu, sematkan di dalam diri bahawa kowang harus segera menghentikan kemarahan kowang saat itu juga. Pastikan kowang berasa lega.

Langkah 5 ( Teknik 60 saat )
Sematkan kata-kata positif yang mampu mendeskripsikan diri kowang seperti kesetiaan, tolenransi, murah hati, tidak mudah marah, rendah diri dan pelbagai kata pujian dan positif yang lain. Tuliskan kata-kata tersebut di atas sekeping kertas dan tampalkan di tempat muda untuk kowang melihatkannnya. Di perjabat kwoang boleh menampalnya di atas meha kerja kowang atau di rumah, tampalkan di cermin solak kowang. Jadi sekiranya kowang di serang emosi marah. Lihatkan kembali kertas tersebut untuk mengingatkan bahasa diri kowang sebenarnya amat di hargai.
Back to top Go down
View user profile http://mrhypo.blogspot.com
Mr. Admin
Sultan IPGMriah
Sultan IPGMriah


Male Post : 2022
Birthday : 19/01/1987
Age : 29
IPGM : IP Perlis
Course : PISMP Matematik
Batch : Julai 2005
Registered : 27/05/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Mon Jun 30, 2008 5:47 am

Pergh....step pun ikut saat ek...
Back to top Go down
View user profile http://ipgm-community.forumotion.org
grafitti87
Timb. Menteri Besar
Timb. Menteri Besar


Male Post : 115
Birthday : 07/06/1987
Age : 29
IPGM : i4p
Course : science
Batch : januari 2008
Registered : 21/06/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Mon Jun 30, 2008 5:50 am

itu anggaran je kot
kalau betul2...
x dernye ikut time Smile
Back to top Go down
View user profile http://mrhypo.blogspot.com
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sat Jul 05, 2008 1:44 am

uihh klo aku..
aku xleh pandang mate org lelame..nk2 lelaki..coz dr mate turun ke hati...hehe
takot cair lak aku nnt...nk2 mate yg redup je..lagi aku xleh pandang..hehe

aku slalu gak tutup mulut bile bercakap...hmm tapi aku wat camtu coz nk cover gelak..xkan nk gelak besar time tgh conversation kan?hehe

peluk tubuh..hmm bersilang tgn..if aku..aku wat camtu mayb aku tgh pk ape yg dia cakap tu btul ke x..contoh: [hmm...klo camtu ok ke ek?...klo camni camne plak..] dlm otak..hehe

kalo dahi aku berkerut..tandenye aku x paham sepatah pon org tu cakap..hehe ataupon x bape nk dgr..n suh dia ulang balek ape yg dia cakap..cam " erkk xpaham..leh repeat x?hehe"
camtu le kot lebey krg..

juz my 2cent :p
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
adib
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 907
Birthday : 12/10/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PPRPET MATEMATIK
Batch : JULAI 2005
Registered : 25/06/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sat Jul 05, 2008 3:18 am

perghh.. suma tu aku biasa wat la...camana ni...
Back to top Go down
View user profile http://www.adib.ae
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sat Jul 05, 2008 4:13 am

erm..klo aku da mrh..diam x b'ckp, amek langkah, jln slow2, kuar dr tmpt tu, gi dok kat mane2, layan dr sorg2..<--x ke sengal? cam org gilak..
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sat Jul 05, 2008 12:11 pm

aku kalo dh mrh xbely nk ckp dh...

kang aku ckp kuar plak ayt2 pedas y dasat...

kalo ikot sunnah junjungan besar kita, kalo marah 1st kena duduk...

kalo duduk pn stil hangin 1 bdn, kena baring...

kalo baring pn x reda jgak, wuduk je...

kan ke bley sjukkan panas2 sume...
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sat Jul 05, 2008 12:21 pm

*off topic*..kiutnye avatar cik sitimanis~

*on topic*..
yep2 btui2..kang da mrh mmg dasat gile perkataan yg kuar..
1st time kwn aku dgr aku mrh gilak..100% x caye..hehe sume tershock 1 minit..
aku ni jrg nk mrh..sbb tu le kot
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
CraZyGhOst
Perdana Menteri
Perdana Menteri


Male Post : 293
Birthday : 02/05/1986
Age : 30
IPGM : Perlis
Course : Physical Education
Batch : Julai 2004
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sat Jul 05, 2008 8:30 pm

bahasa badan boleh dipelajari dan boleh dimanipulasikan mengikut kehendak peribadi...
seperti contoh semasa berada didalam temuduga, bahasa badan boleh dimanipulasikan bagi memperdaya penemuduga..boleh juga dipelajari untuk menyembunyikan perasaan sebenar...dan bukan semua orang dapat membaca bahasa badan dengan tepat
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sat Jul 05, 2008 8:56 pm

time nk temuduga kat mppm dulu

penemuduga : knape awk berminat nk jadi guru
me : saya mmg minat tuan..dr dl lg saya da tanam impian sy nk jd guru..ayah sy pon pensyarah, mak sy pon guru besar..so sy dpt inspirasi dr mrk..sy jd bersemangat tuan..[agak poyo jwpn aku time tu..wakakaka]
penemuduga : oh. bagos la camtu. ape pendapat awk ttg guru skrg?
me : guru skrg sy tgk da xmcm dl..skrg sume da takot nk bersore..ade yg cakap je lebey tapi hasilnye xde.
penemuduga : [berdehem]...kite sepatotnye memberikan pandangan yg positif untuk memperbaharui dunia perguruan bukan nk membantutkan kerjaya sbg seorg guru
me : we'll not learn frm mistake if we take only da postive side..kadang2 kate yg negatif kite boleh amek sbg iktibar untuk memperbaiki diri kite supaya dapat berdiri dgn yakin..[dlm hati..perghh tika..brani giler ko menjawab..mau mati ka?Gelak:]
penemuduga : [pandang x berkelip..] ehem2..ok ni saya ade bg kamu semua soalan..tiap2 org jwp satu
me : [adoii dpt pasal minyak naek..soalan dlm bi lak tu..parah ni jwp..da le aku org 1st..siot!! mane sempat pk]..hmm for me, i think wad teacher can do is..[pandang kwn sblh..mintak tlg..otak blank]
org sblah : [trus jwb] we help the student by giving them a ride..
me : yes2..im agree on that..saving petrol = saving money...student shouldnt be burden by the increase in cost of petrol..[deym..bagos ko paham eye contact aku..wakaka]...we as teachers must teach them about economics..these lesson will cover basic economic concepts and topics that relate specifically to economics..[ape yg aku repekkan ni]..

and so on..

aku igt aku da xdpt masok maktab..kuang2 coz sesuke je menjawab...
juz my 2cent
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
adib
Pelatih IPGM
Pelatih IPGM


Male Post : 907
Birthday : 12/10/1987
Age : 29
IPGM : IPPP
Course : PPRPET MATEMATIK
Batch : JULAI 2005
Registered : 25/06/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sat Jul 05, 2008 10:05 pm

crescent wrote:
time nk temuduga kat mppm dulu

penemuduga : knape awk berminat nk jadi guru
me : saya mmg minat tuan..dr dl lg saya da tanam impian sy nk jd guru..ayah sy pon pensyarah, mak sy pon guru besar..so sy dpt inspirasi dr mrk..sy jd bersemangat tuan..[agak poyo jwpn aku time tu..wakakaka]
penemuduga : oh. bagos la camtu. ape pendapat awk ttg guru skrg?
me : guru skrg sy tgk da xmcm dl..skrg sume da takot nk bersore..ade yg cakap je lebey tapi hasilnye xde.
penemuduga : [berdehem]...kite sepatotnye memberikan pandangan yg positif untuk memperbaharui dunia perguruan bukan nk membantutkan kerjaya sbg seorg guru
me : we'll not learn frm mistake if we take only da postive side..kadang2 kate yg negatif kite boleh amek sbg iktibar untuk memperbaiki diri kite supaya dapat berdiri dgn yakin..[dlm hati..perghh tika..brani giler ko menjawab..mau mati ka?Gelak:]
penemuduga : [pandang x berkelip..] ehem2..ok ni saya ade bg kamu semua soalan..tiap2 org jwp satu
me : [adoii dpt pasal minyak naek..soalan dlm bi lak tu..parah ni jwp..da le aku org 1st..siot!! mane sempat pk]..hmm for me, i think wad teacher can do is..[pandang kwn sblh..mintak tlg..otak blank]
org sblah : [trus jwb] we help the student by giving them a ride..
me : yes2..im agree on that..saving petrol = saving money...student shouldnt be burden by the increase in cost of petrol..[deym..bagos ko paham eye contact aku..wakaka]...we as teachers must teach them about economics..these lesson will cover basic economic concepts and topics that relate specifically to economics..[ape yg aku repekkan ni]..

and so on..

aku igt aku da xdpt masok maktab..kuang2 coz sesuke je menjawab...
juz my 2cent

Alhamdulillah.. mcm tu la guru masa kini... kekeke... lain kali jgn wat lagi dah ..
Back to top Go down
View user profile http://www.adib.ae
sitimanis
Pelajar Sekolah Menengah
Pelajar Sekolah Menengah


Female Post : 231
Birthday : 10/08/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP MT
Batch : jan 2007
Registered : 05/07/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sat Jul 05, 2008 10:11 pm

waa crescent... brani siot... aku mbodek je ms temuduga dlu...

tp bgoz r s ckgu mst pndai nk wat citer y masok akal...

kalo x, org x pgl r ckgu...
Back to top Go down
View user profile
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sat Jul 05, 2008 11:18 pm

adib wrote:
crescent wrote:
time nk temuduga kat mppm dulu

penemuduga : knape awk berminat nk jadi guru
me : saya mmg minat tuan..dr dl lg saya da tanam impian sy nk jd guru..ayah sy pon pensyarah, mak sy pon guru besar..so sy dpt inspirasi dr mrk..sy jd bersemangat tuan..[agak poyo jwpn aku time tu..wakakaka]
penemuduga : oh. bagos la camtu. ape pendapat awk ttg guru skrg?
me : guru skrg sy tgk da xmcm dl..skrg sume da takot nk bersore..ade yg cakap je lebey tapi hasilnye xde.
penemuduga : [berdehem]...kite sepatotnye memberikan pandangan yg positif untuk memperbaharui dunia perguruan bukan nk membantutkan kerjaya sbg seorg guru
me : we'll not learn frm mistake if we take only da postive side..kadang2 kate yg negatif kite boleh amek sbg iktibar untuk memperbaiki diri kite supaya dapat berdiri dgn yakin..[dlm hati..perghh tika..brani giler ko menjawab..mau mati ka?Gelak:]
penemuduga : [pandang x berkelip..] ehem2..ok ni saya ade bg kamu semua soalan..tiap2 org jwp satu
me : [adoii dpt pasal minyak naek..soalan dlm bi lak tu..parah ni jwp..da le aku org 1st..siot!! mane sempat pk]..hmm for me, i think wad teacher can do is..[pandang kwn sblh..mintak tlg..otak blank]
org sblah : [trus jwb] we help the student by giving them a ride..
me : yes2..im agree on that..saving petrol = saving money...student shouldnt be burden by the increase in cost of petrol..[deym..bagos ko paham eye contact aku..wakaka]...we as teachers must teach them about economics..these lesson will cover basic economic concepts and topics that relate specifically to economics..[ape yg aku repekkan ni]..

and so on..

aku igt aku da xdpt masok maktab..kuang2 coz sesuke je menjawab...
juz my 2cent

Alhamdulillah.. mcm tu la guru masa kini... kekeke... lain kali jgn wat lagi dah ..

uihh..xmo aku..time nk langkah kuar bilik temuduga 2..aku da bermonolog sndr.."ni kompom x pass ni..wakakaka..] time 2 aku x kisah sgt dpt masok ke x..hehe

sitimanis wrote:
waa crescent... brani siot... aku mbodek je ms temuduga dlu...

tp bgoz r s ckgu mst pndai nk wat citer y masok akal...

kalo x, org x pgl r ckgu...

tau xpe..agak kamikaze gak la..hehe..
tapi bapak n mak aku mmg ex-lecturer and guru besar pon..so aku pon sedap je la goreng..wakakaka
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
Mr. Admin
Sultan IPGMriah
Sultan IPGMriah


Male Post : 2022
Birthday : 19/01/1987
Age : 29
IPGM : IP Perlis
Course : PISMP Matematik
Batch : Julai 2005
Registered : 27/05/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sun Jul 06, 2008 12:12 am

hehehe...time aku plak...ader 4 orang. semua llk..yang tak tahan ader yang siap loyar buruk lagi...lagi satu mase kita duduk pun die tgk jgk kita macam mana...sma ada kita betul2 berminat atau tak nak jadi cikgu...4 orang yang interbiu ngan nasib dorang aku tak tau...alhamdullah dapat la aku kat utara tanah air...hehehe
Back to top Go down
View user profile http://ipgm-community.forumotion.org
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sun Jul 06, 2008 12:13 pm

uihh..nk loyar buruk time temuduga dl..cam takot je..
kitorg pon 4 org..sorg laki 3 pompuan...
aku, minah cina, quiet girl and ank kwn bapak aku..
aku sedap le teammate ngan minah cina..nk2 mmg fluent gile bahasa dia..asek2 kitorg dua pny sore...hehe
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
Mr. Admin
Sultan IPGMriah
Sultan IPGMriah


Male Post : 2022
Birthday : 19/01/1987
Age : 29
IPGM : IP Perlis
Course : PISMP Matematik
Batch : Julai 2005
Registered : 27/05/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Mon Jul 07, 2008 1:52 am

tau takpe...tapi kebanyakan yang bnyk cakap akan dapat...ermmm...ish3...bes la plak ble teringat time interview dulu...tapi aku lupe la plak soklan pe yang aku dpt...sedey nye...
Back to top Go down
View user profile http://ipgm-community.forumotion.org
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Mon Jul 07, 2008 6:08 pm

ayah aku pena bgtau..dlm interview nih..dia nk tgk kite pny communication skill...so aku men bedal je la goreng..wakakaka
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Sun Jul 13, 2008 9:13 pm

interview...??

masuk bilik interview.. -blank-

kuar2.. -senyum-

pelik..?
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Wed Jul 16, 2008 5:21 am

paan1904 wrote:
interview...??

masuk bilik interview.. -blank-

kuar2.. -senyum-

pelik..?

isk paan..mmg pelek
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Thu Jul 17, 2008 11:56 pm

Gelak:..~

yg tu second time interview...

first time interview..

--tunggu punya lama---

--dah masuk--

--xde perasaan langsung--

--kuar2..--

-nangis!!-

pelik lagi..!!
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
crescent
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 3156
Birthday : 03/11/1987
Age : 29
IPGM : ipik
Course : Papret - special edu
Batch : januari 2007
Registered : 04/07/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Fri Jul 18, 2008 1:23 am

paan1904 wrote:
Gelak:..~

yg tu second time interview...

first time interview..

--tunggu punya lama---

--dah masuk--

--xde perasaan langsung--

--kuar2..--

-nangis!!-

pelik lagi..!!

eh 2nd time interview?? ade ke? awat aku skali jek?
Back to top Go down
View user profile http://crescentstuff.blogspot.com/
paan1904
Guru Penolong Kanan
Guru Penolong Kanan


Female Post : 2527
Birthday : 19/04/1987
Age : 29
IPGM : IPDA
Course : PISMP IPGM SCIENCE
Batch : JANUARY 2007
Registered : 15/06/2008

PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Fri Jul 18, 2008 3:35 pm

first time tu kt tmpat laen..
kos laen..

hehe~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/paan1904
Sponsored content




PostSubject: Re: sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite   Today at 8:03 am

Back to top Go down
 
sesuai tuk para cikgu n cikgi mcm kite
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum :: Section Komuniti dan Diskusi :: Pengetahuan Am-
Jump to: